Rudde Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Heisann, har ett problem med XFX GTX 295, når jeg skrur på PC'en og når jeg kommer til login screen hvor jeg skal skrive inn passord så blir skjermen svart noen sekunder og når den blir det komme den lyden når du kobler fra en USB enhet vet dere "duuudo" eller noe slikt. Og når jeg kommer inn i windows så kobler det seg av og på også noen sekunder senere igjen kobles av og på igjen, etter det jeg vet er det kun den ene "coren" som blir deaktivert og aktivert igjen, men jeg aner ikke hvorfor. Kortet er ikke klokket på en god stund og jeg har formatert mange ganger siden jeg klokka sist. Jeg har også formatert etter at problemet oppstod men uten hell. Problemet startet i driveren "190.62" og har bare fortsatt i "195.62" og "196.21". Hvordan kan jeg få orden på dette? :-/ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Det er noe ekstra info jeg glemte, jeg har fått Skjermkort driveren 196.21 har sluttet og virke og er nå gjenopprettet når jeg skulle starte WinDVD en gang. Skjemkort vifta går på 100% Når jeg gamer BF:BC2 og Track mania (WTF?!!) og ligger på stock (41%) når jeg gamer MW2 på høyest grafikk 1920x1200 Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 hei. har du passet på alt av kabler er på plass? har du vært å sedt om det er kommet nye drivere? ellers kommer jeg ikke på om mere enn at det er fabrikkfeil på skjermkortet. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Ettersom "196.21" er den nyeste driveren som jeg vet om (nVIDIA.com). Kabler sitter i som de skal. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Prøv en driver før 190.62? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Prøv en driver før 190.62? Jeg finner ingen Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Sjekk Guru3D de har drivere liggende helt tilbake til den første Detonator driveren som kom ut! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Prøv en driver før 190.62? Jeg finner ingen Du finner ingen? Da forstår jeg mer. Det vil si at du bruker de originale nVidia driverne som til tider suger mer enn alle damene til sammen i verden. Sjekk ut http://www.guru3d.com/ så får du nok løst problemet ditt. Lenke til kommentar
XE DarkRunner Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tror det er drivere som er problemet. Har selv 7950gt og har samme problemet. Pluss at hver gang jeg starter et spill så stopper display driveren, men jeg får bare leve med det en stund. snart nytt mobo og får slengt på plass mitt 5970 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå