Twisty Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Etter mange år som trofast kunde for telenor(fast-telefon), byttet vi over til acn. Uken etter ringer en kundeansvarlig fra telenor og sier; Jeg ser du har ringt lite i det siste, og spør hvorfor vi har byttet operatør, svaret er at vi har gått over til noe billigere. Telenor spør da om vi var interisert i halv pirs og at dette var et tilbud kun til de utvalgte. De utvalgte er de som finner ut at de vil skifte, mens de trofaste telenor-sliterne må fortsatt ha full pris. Telenor var også frekk nokk til og spørre om de skulle skifte oss over til dem igjen. Jeg tror telenor sliter med kunder for tiden, at de har mistet en god del i det siste. Dette beviser jo at de er veldig overpriset idag, og kan sikkert gå langt under halve prisen de har i dag uten underskudd.. (Hadde ikke noe spesiell mening med dette innlegget men måtte bare dele med dere hvordan jeg har opplevd at telenor driver) Er sikkert noen andre som har opplevd noe avdet samme? -Twisty Lenke til kommentar
Twisty Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Oi, trodde forumet var nede siden browsern min ikke fikk svar, så det ble posta litt for mange ganger.. :oops: Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Akkurat det der sa telenor til flere av mine familiemedlemmer også. Telenor er noen suppegjøker til 1000! Det er ikke en bedrift jeg hater mer enn telenor... Lenke til kommentar
JZA Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Også mange som har fått 1200 kroner av dem ? For å binde seg 18 måneder til ell noe ? Veit ikke om det hadde vært brukt bedre å bruke disse subsidiene på ny telefon jeg ? Tror folk hadde satt mer pris på det ? Lenke til kommentar
cc Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Pass litt på det Acn-greiene. Skumle greier, det med nettverkssalg. En grunn til at det er ulovlig i mange former. Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg har hatt ACN i godt over ett år nå... Funker bra det... Om det er noe tull ang verving o.l. skal jeg ikke legge meg opp i, men selve telefon abonnementet er iallefall ok. redigert: skriveleif Lenke til kommentar
Twisty Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 cc, Du høres litt fordomsfull ut. Netverksmarkedsføring er ikke ulovlig i noen former. Men jeg tror du forveklser med pyramide-spill eller noe lignende. ACN er blitt veldig stor iløpet av kort tid i Europa, men de har hold på en stund i USA, og man har ikke hørt noe om at man bør holde seg unna.. Selv om usaerne er veldig kritisk og konservativ til det meste Lenke til kommentar
picko Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Enig med Twisty, les mer ang pyramidespill vs nettverksmarkedsføring her: http://www.networkmarketing.no/artikkel_le...es.php?ar_id=38 Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Telenor kan berre ryke å reise, heilt utrulig at eg var kunde så lenge som eg var..... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Byttet til chess for noen måneder siden, etter hyppig telefonbruk av telenor. Nå ringer de og forteller om et abbonnement som matcher chess connect (9kr) og 0,89 øre til alle operatører og masse annet dill. Selger er veldig flink til å presisere at "du ikkje finn noko billigar" og "du finn ikkje detta abbonnementet på våres internettsie eller om du ringe te kundsørvice" Greit nok jeg blir jo fristet til å bytte, det er jo mye billigere da, men grusomt sleipt eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå