JuC1y Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 hmm, ok.. men hva om jeg må reinstallere alle spillene engang, da trenger jeg ingen ny cdkey for å spille på nytt? bare betale hver mnd så kan jeg spille? Lenke til kommentar
opar Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Så lenge cd-keyene er reigstrert til en konto trenger du ikke å oppgi noen ny cd-key, bare å kjøpe spilletid og logge inn. Lenke til kommentar
Rampage^ Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 hmm, ok.. men hva om jeg må reinstallere alle spillene engang, da trenger jeg ingen ny cdkey for å spille på nytt? bare betale hver mnd så kan jeg spille? Hvis du må reinstalere en gang i fremtiden, så går du inn på battle.net, logger inn på din konto, og laster ned hele spillet. Spillet pluss expantions er i en nedlastningspakke. Da lastes spillet ned og instaleres og du kan logge på og spille som før Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 altså jeg har en venn som spilte wow i en måned og så tok en pause og avinstallerte det, men etterhvert skulle han spille det igjen så han kjøpte alle spillene igjen pga cd-keys. det jeg da lurer på er dette nødvendig? for jeg har lyst til å begynne med wow, men har ikke lyst til å måtte kjøpe det på nytt hver gang jeg må reinstallere datan eller noe sånt:( Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Trenger strengt talt ikke å kjøpe alle WoW spillene på nytt, bare oppdater kontoen (evt kjøp gamercard). Skal ikke være noe verre enn det hvis jeg har forstått problemstillingen din korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå