Gå til innhold

hjelp med wow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vennen min sin account er registrert på alle tre... hvis jeg kjøper en ny account etter at jeg har lastet ned og registrer den på alle tre kan jeg gjøre det da? og hvor mye koster det å registere og for alle tre spillene? :)

Lenke til kommentar

Nei. du kan instalere det uten CD key. Men vis du skal spille, så må du logge inn med en account. Vis du bruker en venn sin account, så sier han passord og brukernavn. Skal du lage en egen går du inn på www.wow-europe.com og tar det derfra, hvor du enten sier cd key som du har eller så kan du kjøpe via kreditt kort. Systemet er slik:

Du har vanlig wow instalert : Du kan bare bruke en account som er aktivert BARE VANLIG WOW PÅ.

Du har Burning Crusade instalert : Du kan logge inn med en account, som har bare vanlig WoW, eller WoW + The Burning Crusade (TBC). (du kan bruke en acc som ikke har TBC, men bare vanlig også her.)

Du har Wrath of the Lich King instalert : Du kan logge inn med en account som har vanglig wow, TBC eller WoTLK.

Så lenge du har TBC så kan du spille pre TBC (bare vanlig wow). Har du Wotlk kan du spille TBC. Har du TBC så kan du ikke spille WoTLK.

Håper du skjønte noe av det :p

Lenke til kommentar

jeg installerte vanlig wow, tbc og wtlok via internett engang og lånte brukren til vennen min for å spille... hvis jeg installerer disse tre spillene fra internett igjen eller med cd. Kan jeg kjøpe min egen bruker med kreditkort for wow,tbc og wtlok og spille da?

hvor mye koster det ca, og hvor mye må jeg betale pr mnd

Lenke til kommentar

Ja, vis du har spillet instalert trenger du bare en bruker.

www.wow-europe.com, også bare ser du litt rundt på account delen, lage en account også videre. Du kan velge mellom og betale med kreditt kort, eller betale med CD key som du har kjøpt i butikken.

Først kjøper du bare en vanlig account, som ikke er TBC men Classic WoW. Den kan du logge inn med vis du har vanlig wow, eller TBC eller WoTLK instalert.

Du kan oppgradere vanlige accounten med enten kredittkort eller CD key som du kjøper i butikken. Da kan du spille vis du har TBC eller WoTLK instalert. Du kan ikke spille uten TBC eller WoTLK.

Du kan oppgradere TBC account til WoTLK account med enten kerdittkort eller CD key som du kjøper i butikken. Da kan du spille vis du har WoTLK instalert, men du MÅ HA WoTLK instalert, da kan du ikke bruke TBC for eksempel.

2 månederer pre paid card i butikkene ~ 250 kroner, varierer lite

WoTLK ~ 150 kroner (litt usikker)

TBC ~ 150 kroner (litt uskker)

Normal WoW ~ 150 kroner (litt usikker)

Lenke til kommentar

WoW = 89 på www.elkjop.no

TBC = 89 på www.elkjop.no

WotLK = 149 på www.elkjop.no

Så da betaler du; 327 for alle spillene, men du må vente 2-3 dager før du får dem. Vil anbefale å kjøpe spilletid på wow-europe.com

Lenke til kommentar

Okei nå har jeg installert alle tre wow spillene og har patchen "World Of Warcraft v.3.3.2.11403" installert. Håper det er den nyeste av de nyeste :p

Jeg installerte spillene via nett, har en trial account jeg har 9 dager igjen på.. tenker å spille dem ferdig også kjøpe en "full account" over nette? :)

eller bør jeg kjøpe alle tre spillene og putte in cdkey istedenfor?

hva tror dere er best :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...