Gå til innhold

noen her som kjenner DaWeed? husker ikke navnet hans her.

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

han kaller seg DaWeed på MSN, men jeg husker ikke hva han kalte seg på forumet her. kanskje wubable (eller noe slikt), ellers var det vennen hans. hørte av noen at han var død, og det er det jeg lurer på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

aw fuck! det var jo forjævlig. dette høres jo ganske teit ut, men han var en av mine beste venner via nettet. hvordan drepte han seg selv? noen som vet om det tok lang tid eller om det vr vondt?

hvorfor fikk jeg denne linken?

https://www.diskusjon.no/lofiversion/index....073-198300.html

edit: hvordan kan jeg sortere innleggene hans etter underforum? vil finne de som er i helse delen for å se om han la igjen noen tegn der.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Huff! Det er fælt! Vi kan dø, men sporene etter oss er der fortsatt.
Jeg synes det er litt betryggende, jeg.

Ja, wubable er savnet. Kjente det stakk litt da jeg fikk vite hva som hadde skjedd. Prata en del med han.

Lil-H hadde jeg ikke noe kontakt med annet enn at jeg kjenner igjen brukernavnet.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Veldig trist å få bekreftet det som jeg har trodd i lang tid nå, ett slag i tryne. DaWeed var en utrolig koselig kar som man kunne prate om alt mulig om, savner han gitt :(

Lil-H hadde jeg ikke så mye kontakt med utenom 3-4 PM's om at vi skulle spille litt ps3 i sammen. Virket som en trivelig kar det også.

Utrolig trist når slikt skjer, Rest in peace begge to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...