Tehjoran Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Hei, når jeg starter MW2 så henger hele spillet seg totalt opp når jeg kommer til start menyen. har reinstallert spillet 3 ganger, men funker fortsatt ikke! TAKK PÅ FORHÅND M.V.H Jøran Engelund Endret 31. januar 2010 av TehJøran Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
nree Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hva skjer? Hos meg henger MW2 i menyen når jeg starter spillet, musikken spiller, men kan ikke bevege musen og skyene i bakrunden beveger seg ikke. Hvis jeg derimot venter ~2-3 min fungerer det plutselig, vet ikke hva det kommer av =/ Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Hva skjer? Hos meg henger MW2 i menyen når jeg starter spillet, musikken spiller, men kan ikke bevege musen og skyene i bakrunden beveger seg ikke. Hvis jeg derimot venter ~2-3 min fungerer det plutselig, vet ikke hva det kommer av =/ det kan hende akkuratt det samme skjer hos meg. for når det klikker så stopper alt opp untatt lyder. og når det skjer går jeg rett ut av spillet, så har ikke ventet lism. men når det starter igjen hos deg, får du spilt da? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Tusen takk for at du nevnte det. prøvde og funket hos meg Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvilket operativsystem og hardware kjører du på? Lurer på om det er bug i spillet som kommer av et spesielt hardware eller os-oppsett. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Hvilket operativsystem og hardware kjører du på? Lurer på om det er bug i spillet som kommer av et spesielt hardware eller os-oppsett. alt står i signatur, men bruker windows 7 Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Windows 7 64 eller 32 bit? Har selv 64bit. Jeg har et helt annet med amd cpu, og gigabyte hovedkort. Jeg har Radeon gpu, men en eldre i en annen maskin, som dette problemet ikke oppstår på. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 skjermkortet mitt er Radeon HD 4890 og bruker Windows 7 64 bit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå