Engern Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg trenger trådløs mus og tastatur som fungerer "gjennom" vegg. Rekkevidde blir cirka. 1-3 meter max med en vegg imellom. Noen som har noe billig og bra å anbefale? Lenke til kommentar
unified86 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Kjøper du et tastursett som sender signal med blue-tooth er du ganske safe når det gjeler rekkevidde. Kjøper du trådløst med wifi-type er det ikke sikkert at det vil fungere optimalt. Mitt tastatur og mus akkurat nå er et logitech mx3200 som har wifi-type. Det går igjennom en gipsvegg, gjennom en tv, og så 3-4m til. Dette fungerer som regel, men litt dårlig kontakt når batteriet begynne å bli svakt eller når folk går i veien eller om jeg har mye ting på spisebordet. Har akkurat bestilt et logitech dinovo edge(tastatur med innebygd mus) for ca 1000kr. Dette har blue-tooth som jeg nevnte først. Da er rekkevidden null problemos. Endret 12. februar 2010 av unified86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå