Penance Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg synes det er vanskelig å definere sex. Om jeg er jomfru og får oralsex er jeg fremdeles jomfru, selv om jeg har hatt sex. Om jeg gir en handjob til en annen enn kjæresten min har jeg vært utro, men har ikke hatt sex. For min del forandrer også grensene for hva som er sex seg om det gjelder meg og han eller f.eks utroskap. Sånn egentlig så tror jeg at jeg mener penetrering vaginalt/analt og oralsex er sex, men resten ikke er ordentlig sex. Men flyr jeg ut og gir handjobs så har jeg tydelig vært utro og gjort noe seksuelt sammen med andre enn kjæresten, som jeg ikke burde. Men jeg har ikke hatt sex. I teorien i alle fall. Merk at dette bare er min mening/oppfatning av ordet. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Leste/forstod du posten du siterte i det hele tatt? selvfølgelig, men dette kom kanskje tydeligere frem i posten jeg svarte deg i. ser at den jeg svarte på før var litt utydelig... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 jaha?så man er plutselig ikke jomfru lenger fordi noen har tatt på deg der nede? henger meg på denne. en jente mister ikke jomfrudommen fordi en fyr stikker fingeren inn i henne. ellers så mener jeg at: samleie=penetrering=analsex og vaginalt samleie! Lenke til kommentar
inor Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) . Endret 5. mars 2010 av inor Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) virgin A person who has not experienced sexual intercourse. sexual intercourse 1 : heterosexual intercourse involving penetration of the vagina by the penis : COITUS 2 : intercourse involving genital contact between individuals other than penetration of the vagina by the penis Jomfrudom er ikkje ein medisinsk, men sosial tilstand. Det er snakk om kva erfaring du har, ikkje kvar gjenstand x er putta inn. Dersom penetrering med penis er einaste måten å miste jomfrudommen på, betyr det at jenter som kun har lesbisk erfaring er jomfru? Endret 6. mars 2010 av Zeph Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Sex = Penetrering Onani av mannlig kjønnsorgan er ikke sex, men en seksuell handling.. Penetrering inngår også oralsex, siden det er penerering av munn eller tunge... Det betyr i teorien at det er sex å penetrere øret til noen, men ikke gi en "hjelpende" hånd.. (for å sette det litt på spissen) Au! Jeg skal i alle fall ikke la noen penetrere tunga mi, hørtes ikke ut som den ultimate sexopplevelse akkurat. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 betyr det at jenter som kun har lesbisk erfaring er jomfru? Korrekt Lenke til kommentar
stunn Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Visst du hadde spurt meg om jeg hadde hatt sex før hadde jeg svart, Nei fordi: Jeg har ikke hatt penisen inni en vagina ( "Tiss i Tiss - Action" Som du kaller det ) Jeg mener at man kan ekspredimentere og gjøre alt annet og fremdeles ikke ha sex, så lenge det ikke er "Tiss i Tiss - Action ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg