Driftsleder Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Sex = Penetrering Onani av mannlig kjønnsorgan er ikke sex, men en seksuell handling.. Penetrering inngår også oralsex, siden det er penerering av munn eller tunge... Det betyr i teorien at det er sex å penetrere øret til noen, men ikke gi en "hjelpende" hånd.. (for å sette det litt på spissen) Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg har en snikende følelse av at folk mener sex er et annet ord for samleie...? sex=oralsex/analsex/ vaginalt samleie knulle=pinne i eneren eller toeren dvs:oralsex er sex hvis du ser på ordet, men er ikke sex på samme måte som analsex eller vaginalt samleie ... Dvs, man er jomfru ved oralsex, men ikke ved analsex eller vaginalt samleie... Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Som emnet forteller, lurer jeg på hva din definisjon av sex er? Jeg kjenner mennesker med så forskjellige definisjoner, at jeg lurer på hva som er "normalen". Ser du på sex som samleie og tiss i tiss-action, eller innebærer sex også oralsex? Hva med fingring/runking og analsex? Er det ikke sex dersom klærne er på? Hva teller du med dersom noen spør hvor mange sexpartnere du har hatt? Hvis vi drar inn utroskap, endrer definisjonen din seg? Er den forskjellig fra om det er du som evt. er utro, eller om det er partneren? Som jerry seinfeld sier(oversatt): det er sex når brystvorten er synlig. Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Min mening m hva sex er: En handling mellom to eller flere parter. Seksuel spenning eller nytelse Kjønnsorganene (og/eller rumpehullet) er i bruk Eksempeler: Samleie Blow-Job Runking Analsex Slikking Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Min mening m hva sex er: En handling mellom to eller flere parter. Seksuel spenning eller nytelse Kjønnsorganene (og/eller rumpehullet) er i bruk Eksempeler: Samleie Blow-Job Runking Analsex Slikking enig med den. Da gjelder det bare å skille mellom det som kan ta jomfrudommen (analsex og vaginalt samleie) og sex generelt... Lenke til kommentar
Snaffo Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Sex er penetrering av vagina. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Sex er penetrering av vagina. Evt. Anal. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Sex er penetrering av vagina. word Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Å "gjøre det" er å penetrere. Min definering av sex er oralt, analt, runking Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Som emnet forteller, lurer jeg på hva din definisjon av sex er? Jeg kjenner mennesker med så forskjellige definisjoner, at jeg lurer på hva som er "normalen". Ser du på sex som samleie og tiss i tiss-action, eller innebærer sex også oralsex? Hva med fingring/runking og analsex? Er det ikke sex dersom klærne er på? Hva teller du med dersom noen spør hvor mange sexpartnere du har hatt? Hvis vi drar inn utroskap, endrer definisjonen din seg? Er den forskjellig fra om det er du som evt. er utro, eller om det er partneren? nå er det en viss forskjell på samleie og sex. samleie omfatter vel bare anal/vaginalt og er de to eneste måtene å ta jomfrudommen på... Lenke til kommentar
kanord Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Fasit: http://no.wikipedia.org/wiki/Sex Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 nå er det en viss forskjell på samleie og sex. samleie omfatter vel bare anal/vaginalt og er de to eneste måtene å ta jomfrudommen på... Har jeg skrevet noe annet? (: Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 nå er det en viss forskjell på samleie og sex. samleie omfatter vel bare anal/vaginalt og er de to eneste måtene å ta jomfrudommen på... Har jeg skrevet noe annet? (: nei, men like greit med presisering siden sex omfatter så og si alt oog er vel ganske så enkelt å holde kontroll på. Jomfrudommen er dog viktig å skille fra dette... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Leste/forstod du posten du siterte i det hele tatt? Lenke til kommentar
ACD Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Alle former for sexuell stimulering er i mine øyne sex. Så om kona hadde runket en annen eller en annen person hadde onanert henne så hadde det dreid seg om utroskap. Men nå er det også mange av oss som mener utroskap ikke nødvendigvis må handle om sex. Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 jeg ser på sex som samleie. Lenke til kommentar
lpf01 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 penis inni vagina = sex Alt det andre ser jeg på som noe seksuelt, men ikke sex. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Ordbøkene definerer det som all form for kontakt med kjønnsorganene, så kva folk sjølve finner på betyr ikkje stort. Ordet 'sex' er ein kort versjon av 'sexual' som igjen blir brukt i lag med 'intercourse'. Sexual blir seksuell på norsk. Altså, sex = seksuell. nå er det en viss forskjell på samleie og sex. samleie omfatter vel bare anal/vaginalt og er de to eneste måtene å ta jomfrudommen på... Har jeg skrevet noe annet? (: nei, men like greit med presisering siden sex omfatter så og si alt oog er vel ganske så enkelt å holde kontroll på. Jomfrudommen er dog viktig å skille fra dette... Jomfrudommen mistes vel all form for seksuell kontakt, det må ikkje være penetrering. Endret 4. mars 2010 av Zeph Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 jaha?så man er plutselig ikke jomfru lenger fordi noen har tatt på deg der nede? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ja, og det er ikkje plutselig, sånn har det alltid vore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg