TheHawk Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Alle former for sexuell stimulering er i mine øyne sex.Så om kona hadde runket en annen eller en annen person hadde onanert henne så hadde det dreid seg om utroskap. Signerer denne jeg. Sex = Seksuell nærkontakt med eller utenpå klær. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Når sæd kommer opp i livmora og det er sjanse for at hun blir gravid. Penetrering med kondom da? Nei, det er ikke noe forsøk på kjønnet befruktning (sex). Så i følge deg har jeg ikke hatt sex på 4 år da jeg steriliserte meg i 2006? Kan ikke gjøre noen gravide lengere. Endret 30. januar 2010 av perpyro Lenke til kommentar
Beges Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg synes ikke onani er sex. Det er seksuelt, men ikke sex. Fullt mulig å onanere din kjære også, da. Er ikke det sex? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Kjæresten gav en BJ til en annen på jobben, men det er ikke sex, så jeg bryr meg ikke. Not very likely! Antar at det er min post du sikter til. Nå har jeg heller aldri nevnt utroskap etc., men jeg, ja jeg, ser ikke på oralsex som sex, men mer som en blowjob. Altså mtp hva jeg ville kalt det. Så klart ville jeg brydd meg om kjæresten min gav blowjob til en fyr, men at du nevner dette var jo helt usaklig og totalt irrelevant i forhold til påstanden min. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg vil bare nevne at jeg ikke på noen måte sier at det må være sex for å være utroskap, jeg lurer bare på om definisjonen deres forandrer seg i den situasjonen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 For meg bli sex penetrering. Så om jeg hadde mottatt en BJ, så hadde jeg ikke sagt at jeg hadde hatt sex. Men ser på onani, oral osv - som utroskap. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Enig med Anewz, sex i mine øyne er penetrering. Greit nok at utroskap kan være oralsex og annen stimulering, men vri litt om på det; Når du teller antall sexpartnere du har hatt, teller du også de du bare har stimulert? Kan du da si at en tørrjokk på dansegulvet på byen var sex..? Endret 31. januar 2010 av DMN Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Enig med Anewz, sex i mine øyne er penetrering. Greit nok at utroskap kan være oralsex og annen stimulering, men vri litt om på det; Når du teller antall sexpartnere du har hatt, teller du også de du bare har stimulert? Kan du da si at en tørrjokk på dansegulvet på byen var sex..? Du teller vel i grunnen kun de du har hatt samleie med. Alt annet ville jo vært noe annet. Ser du oral, kos osv opp mot utroskap så ja det er da klart at om partneren din hadde runket/sugd en annen gutt så er hun utro. Troskap er jo da et bånd mellom deg og din partner om at det er bare dere to det skal handle om. Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Sex: All aktivitet som resulterer i orgasme. Da er det mange rundt omkring som aldri har hatt sex Sex for meg er penetrering. Oralsex også, men ikke helt det jeg ser for meg om noen sier at de har hatt sex. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Fullt mulig å onanere din kjære også, da. Er ikke det sex? Ikke i mitt hode, nei. Det er en seksuell handling, men jeg synes ikke det er sex. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) EDIT: Hups... Ikke meningen å legge inn innlegg i utangspunktet. Jaja, jeg er uenig med deg, iallefall Endret 31. januar 2010 av Beges Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Sex er guttetiss i jentetiss, evt guttetiss i jenterompe, evt guttetiss i gutterompe ... Kan ikke skryte på meg at jeg hadde sex med jenta jeg lurte med meg hjem, når jeg bare fikk en bj eller en håndtralle føler jeg ... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Sex er guttetiss i jentetiss, evt guttetiss i jenterompe, evt guttetiss i gutterompe ... Så lesber har ikke sex? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Sex er guttetiss i jentetiss, evt guttetiss i jenterompe, evt guttetiss i gutterompe ... Så lesber har ikke sex? Hva definerer du som sex? Nei jeg ser ikke på saksing/fingring som sex Som TheMartine sier, jeg ser på det som en seksuell handling, ikke sex. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Sex=når junior trenger inn i eneren eller toeren Lenke til kommentar
Beges Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har en snikende følelse av at folk mener sex er et annet ord for samleie...? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har en snikende følelse av at folk mener sex er et annet ord for samleie...? Noen mener helt åpenbart det, men ikke alle. Jeg mener for eksempel at også oralsex er...vel, sex. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Som sagt over så mener jeg at samleie = sex, noe annet hadde ikke blitt akseptert som sex i min omgangskrets. Det går jeg etter. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) All seksuell aktivitet som innebærer kjønnsorgan med et annet medmenneske, det ser jeg på som sex Men det er bare deifinisjonen på det. Viss en kompis av meg sier "Jeg hadde sex med hun i helgen" også har hun kun tatt på tissefanten hans, så vil jeg ikke si han har hatt sex med henne. Dersom det var oralsex eller noe mer inne i bilde, så kan han si at han har "hatt sex med henne." Merkelig forklart men. Endret 1. februar 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 tiss i tiss-action This. Beste forklaringen siden krigen, btw. Skal dog nevnes at sex og utroskap ikke er det samme, slik enkelte her hentyder til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg