Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva definerer du som sex?

Anbefalte innlegg

Alle former for sexuell stimulering er i mine øyne sex.

Så om kona hadde runket en annen eller en annen person hadde onanert henne så hadde det dreid seg om utroskap.

Signerer denne jeg. Sex = Seksuell nærkontakt med eller utenpå klær.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når sæd kommer opp i livmora og det er sjanse for at hun blir gravid.

Penetrering med kondom da?

Nei, det er ikke noe forsøk på kjønnet befruktning (sex).

Så i følge deg har jeg ikke hatt sex på 4 år da jeg steriliserte meg i 2006?

Kan ikke gjøre noen gravide lengere.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
Kjæresten gav en BJ til en annen på jobben, men det er ikke sex, så jeg bryr meg ikke.

Not very likely! :p

Antar at det er min post du sikter til. Nå har jeg heller aldri nevnt utroskap etc., men jeg, ja jeg, ser ikke på oralsex som sex, men mer som en blowjob. Altså mtp hva jeg ville kalt det. Så klart ville jeg brydd meg om kjæresten min gav blowjob til en fyr, men at du nevner dette var jo helt usaklig og totalt irrelevant i forhold til påstanden min.

Lenke til kommentar

Enig med Anewz, sex i mine øyne er penetrering. Greit nok at utroskap kan være oralsex og annen stimulering, men vri litt om på det;

Når du teller antall sexpartnere du har hatt, teller du også de du bare har stimulert? Kan du da si at en tørrjokk på dansegulvet på byen var sex..?

Endret av DMN
Lenke til kommentar
Enig med Anewz, sex i mine øyne er penetrering. Greit nok at utroskap kan være oralsex og annen stimulering, men vri litt om på det;

Når du teller antall sexpartnere du har hatt, teller du også de du bare har stimulert? Kan du da si at en tørrjokk på dansegulvet på byen var sex..?

Du teller vel i grunnen kun de du har hatt samleie med. Alt annet ville jo vært noe annet. Ser du oral, kos osv opp mot utroskap så ja det er da klart at om partneren din hadde runket/sugd en annen gutt så er hun utro. Troskap er jo da et bånd mellom deg og din partner om at det er bare dere to det skal handle om.

Lenke til kommentar
Sex er guttetiss i jentetiss, evt guttetiss i jenterompe, evt guttetiss i gutterompe ...

Så lesber har ikke sex?

Hva definerer du som sex?

Nei jeg ser ikke på saksing/fingring som sex

Som TheMartine sier, jeg ser på det som en seksuell handling, ikke sex.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Som sagt over så mener jeg at samleie = sex, noe annet hadde ikke blitt akseptert som sex i min omgangskrets. Det går jeg etter.

Lenke til kommentar

All seksuell aktivitet som innebærer kjønnsorgan med et annet medmenneske, det ser jeg på som sex :)

Men det er bare deifinisjonen på det.

Viss en kompis av meg sier "Jeg hadde sex med hun i helgen" også har hun kun tatt på tissefanten hans, så vil jeg ikke si han har hatt sex med henne. Dersom det var oralsex eller noe mer inne i bilde, så kan han si at han har "hatt sex med henne."

Merkelig forklart men.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...