Niqābninja Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Som emnet forteller, lurer jeg på hva din definisjon av sex er? Jeg kjenner mennesker med så forskjellige definisjoner, at jeg lurer på hva som er "normalen". Ser du på sex som samleie og tiss i tiss-action, eller innebærer sex også oralsex? Hva med fingring/runking og analsex? Er det ikke sex dersom klærne er på? Hva teller du med dersom noen spør hvor mange sexpartnere du har hatt? Hvis vi drar inn utroskap, endrer definisjonen din seg? Er den forskjellig fra om det er du som evt. er utro, eller om det er partneren? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Sex for meg er tiss i tiss action, som du kaller det. Evt analsex da, men om du har analsex med noen er det vel nærliggende og tro at du har hatt "vanlig" sex først (såfremt det er en mann og en kvinne det gjelder da) Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Alle former for sexuell stimulering er i mine øyne sex. Så om kona hadde runket en annen eller en annen person hadde onanert henne så hadde det dreid seg om utroskap. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Alle former for sexuell stimulering er i mine øyne sex.Så om kona hadde runket en annen eller en annen person hadde onanert henne så hadde det dreid seg om utroskap. Må si meg enig i denne. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Greit at det er utroskap, men ser du på det som sex? (: Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Alle former for sexuell stimulering er i mine øyne sex.Så om kona hadde runket en annen eller en annen person hadde onanert henne så hadde det dreid seg om utroskap. Må si meg enig i denne. Slenger meg på den jeg også! Ser på det som utroskap... er det sex derimot vet jeg ikke helt. Sex i mine øyne er vel oralt-, analt-, og vaginalt samleie. Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Når sæd kommer opp i livmora og det er sjanse for at hun blir gravid. 1 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Onani, vaginal og anal penetrering, oralsex. Alt dette er sex. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Når sæd kommer opp i livmora og det er sjanse for at hun blir gravid. Penetrering med kondom da? Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Når sæd kommer opp i livmora og det er sjanse for at hun blir gravid. Penetrering med kondom da? Nei, det er ikke noe forsøk på kjønnet befruktning (sex). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Penetrering. Lenke til kommentar
vcx Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Når noen sier "Vi har hatt sex", så tenker man jo da tiss i tiss action. Er vel dette jeg også hadde sagt, men egentlig er vel all type seksuell kontakt "sex". Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg synes ikke onani er sex. Det er seksuelt, men ikke sex. Oralt derimot, er sex. Og selvsagt penetrering. Jeg aner faktisk ikke hvorfor jeg skiller akkurat som jeg gjør, i og med at det egentlig ikke er noe klare grenser der. Når det gjelder utroskap har jeg en klar oppfatning av hva jeg aldri kunne gjort mot en partner, og forventer da at partneren lever etter samme oppfatning. Det kan jo ikke være forskjellige kriterier for meg og ham. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Onanering er slik jeg ser det å ha sex med seg selv som i mange anledninger kan være skikkelig digg. Det er i hvertfall mitt utgangspunkt Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Om en kompis hadde kommet til meg og fortalt at han hadde sex i helgen (aldri opplevd at det er formulert slik), så går jeg ut i fra at det var penetrering involvert, og da i musen. Kan likegodt være analsex, men da hadde han selvfølgelig tatt det med. Om resten bruker jeg ordene oralsex, fingring, runking osv, har vel aldri hatt behovet for å definere sex. Om noen lurer på hvor mange jeg har ligget med, har de som regel brukt ordet "ligget" og ikke "sex". 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Sex: All aktivitet som resulterer i orgasme. Utroskap: Å gjøre noe med andre som potensielt kunne ført til orgasme for minst den ene parten. Endret 30. januar 2010 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Kommer an på egentlig. I utgangspunktet vil jeg si at om ordet sex står alene defineres det av penetrering av penis inn i enten vagina eller anus. Tenker ikke i utgangspunktet på f.eks. oralSEX som sex, mer som f.eks. en blowjob. Endret 30. januar 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kjæresten gav en BJ til en annen på jobben, men det er ikke sex, så jeg bryr meg ikke. Not very likely! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg