westad Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Er det noen som har byttet router til NGT ADSL? Eller vet om dette er mulig? NGT hjemmesider FAQ: Kan jeg bruke en annen router enn den NextGenTel leverer? Nei. Kun denne støttes av det anvendte utstyr. Er det noen som har erfaringer med dette? Jeg kunne tenke meg å bruke en SMC. Er det noen som har brukt denne sammen med NGT? MVH Westad Lenke til kommentar
FlaK Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Får man router av NGT? Trudde bare man fikk låne/leie ADSL modemet, men ikke noen router(?). Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 JA, man får en 1-ports router av NGT. NEI, du kan ikke bruke en router fra SMC, D-LINK eller noen andre vanlige routere. Hva er vitsen forresten ? Kjøp deg den switch istedet for. Cisco-router'n er igrunn veldig grei å ha med å gjøre. Lett å programmere/konfigurere. Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Man får ikke routeren/modemet fra NGT. Denne må leveres tilbake når kundeforholdet opphører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå