Cortinarius rubellus Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Det som er artig med data syns jeg, alltid noe og lære:) Lenke til kommentar
RBW Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ønsker man litt mer oppmerksomhet? I såfall stikker gjerne vi innom en tur for å knipse litt. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ønsker man litt mer oppmerksomhet? I såfall stikker gjerne vi innom en tur for å knipse litt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 RBW: Det er godt og høre:) For det er noe man alltid ønsker, nå skal vi snart begynne og planlegge. Grunnen til at jeg sier dette er at jeg regner med at de fleste her har fått med seg at det blir noen av oss som skal til Dp på fredag. Det har ikke noe med treffet vi snakker om her og gjøre. Vi vil prøve og få til et litt større, der folk som kanskje bare vil se litt osv. også kan komme. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hvis det neste treff skall være i Oslo også, så tar jeg fly Trenger bare å få vite datoen på litt god tid Lenke til kommentar
Bjynne Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Er med på treff i oslo. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvis det blir litt størrelse på dette går det kanskje an å få en bra deal på LN2 fra AGA elns... just saying. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Et bra "just saying" også Godt tips Knopfler Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvis jeg skal synse litt til må det nok 2-300 liter til før det blir relativt billig pr liter¨, men om dette treffet evt varer en helg og det er minst 4-5 som kjører nitrorigger så forsvinner det fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå