ziR- Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 hallo! Jeg har vapor IV, men syns de nyeste vapor superfly ser litt større ut i bredden i skoen. Jeg er ganske stor i foten, så vil ha det beste som passer meg. Er det slik at superfly er litt størred i bredden ? Mvh me Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg ville ikke kjøpt Superfly viss du spiller på kunstgress. Jeg og to andre jeg kjenner har fått knottene ødelagt etter noen måneder. Lenke til kommentar
ziR- Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 nå var det ikke knottene jeg spurte om, men takk for svar Kriss^ og ja, spiller mest på kunstgress, men bryr meg ikke så mye om knottene blir fucka eller ei! Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 SF er nok smalere.. Lenke til kommentar
M-Mathisen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 nå var det ikke knottene jeg spurte om, men takk for svar Kriss^ og ja, spiller mest på kunstgress, men bryr meg ikke så mye om knottene blir fucka eller ei! Så du bryr deg ikke om at sko til 2600 kr blir ødelagt ved at knottene kan knekke etter et par treninger? Lenke til kommentar
landisize Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Noen vil ha fine sko, mens noen vil ha gode sko, sånn er det bare. Lenke til kommentar
M-Mathisen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Noen vil ha fine sko, mens noen vil ha gode sko, sånn er det bare. Sant det. Holder meg til adiPURE-serien selv Lenke til kommentar
landisize Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ingen slår Nomis Glove og Nomis Spark Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 hallo! Jeg har vapor IV, men syns de nyeste vapor superfly ser litt større ut i bredden i skoen. Jeg er ganske stor i foten, så vil ha det beste som passer meg. Er det slik at superfly er litt størred i bredden ? Mvh me ikke noe spes forskjell på lesten på de to modellene nei Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg er keeper da, men jeg bruker sko som bare er en naturlig forlengelse av foten, men 2 cm knotter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå