mrhaugland Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Har et problem med at min HTC Hero ikke gir meg alternativet "Mount USB". Mao får jeg ikke koblet den til datamaskinen. Fra tråd på et annet forum som jeg har opprettet": "I have this wierd problem with my HTC Hero that it is unable to mount USB when connected to computer. I only get the option HTC Sync. I haven`t connected my phone since i updatet to the latest ROM in the fall, and everything was working back then. My girlfriend has the same phone (with the same ROM + radio), and hers are able to connect perfectly fine. Under "Devices & Printers" hers shows as "Android phone" whilst nothing happens when mine is connected. I have tried un-and reinstalling HTC Sync (2.018) + HTC Drivers + manually deleted any HTC folder, tried in Mac Os X 10.6, Win7x32 and Win7x64 with the same results, tried her SD card in my phone, changed USB-cabels, done a hard reset + formatet SD card. Have also used a USB program which allows me to manually delete any installed USB driver, so that they could reinstall when reconnecting phone. " Kan nevne at jeg i tillegg har prøvd med å aktivere "USB Debugging" Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Slenger meg på denne. Har hatt den koblet til samme PC før og det har funket fint, men nå skjer det ingenting når jeg hiver i USB kabelen. Kan dette ha noe med at telefonen er låst til headsett? Jeg har ikke headsett koblet til, men ikonet står fremdeles der = Jeg får ikke lyd i telefonen, kun headsett.... Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg har samme problemet. Ingen som vet? Jeg har slått av og på. Jeg har prøvd å ta ut batteriet. Jeg har tatt minnekortet ut og satt det inn igjen. Til ingen nytte... Lenke til kommentar
araabraa Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Heisann! Jeg hadde samme problem i lang tid, men det ordnet seg etter at jeg la inn en app som het "USB switcher". Trenger bare kjøre widgeten en gang så skal det være i orden. Håper dette hjelper Mvh Anders 1 Lenke til kommentar
steinkul Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Da får jeg svare og takke selvom det har gått et halvt år og det ikke var jeg som spurte. Hadde samme problemet, men ditt råd funket med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå