rsteink Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Hei, har en MacBook 13" (Juni 2009 utgaven). Kjøpte The Sims 3, og tenkte at dette ville kjøre veldig fint på Mac'en siden spillet var ment til å brukes på disse maskinene... Men jeg tok vel litt feil. Det lagger/ hakker veldig, uansett om jeg stiller ned grafikk instillingene. Noen tips til hvordan det kan gå noe raskere? Evnt oppgradere maskinen Vil det hjelpe å oppgradere RAM ? Endret 30. januar 2010 av rsteink Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 hva er specsene på macen din da? Lenke til kommentar
rsteink Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 hva er specsene på macen din da? Prosessornavn: Intel Core 2 Duo Prosessorhastighet: 2.13 GHz Antall prosessorer: 1 Antall kjerner totalt: 2 Nivå 2-buffer: 3 MB Hukommelse: 2 GB Busshastighet: 1.07 GHz NVIDIA GeForce 9400M Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 skal da fint dra sims 3 den.. oppdatere drivere til kortet da? Lenke til kommentar
rsteink Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 skal da fint dra sims 3 den.. oppdatere drivere til kortet da? Ja, kanskje det... Kjører egentlig greit nok selve spillet, men expansion (reisefeber) i tillegg blir litt vanskeligere. Om jeg oppgraderer til 4 gb RAM, vil det utgjøre noen forskjell ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå