amoure Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Hei! Jeg leste et emne på friflyt, og hadde veldig lyst til å vite hvordan man lager heldress! Jeg skjønte jo at man måtte sy det sammen, men de forklarte noe jeg ikke skjønte. Vi har heller ikke symaskin som funker nå, så jeg må altså sy for hånd inntil vi får tak i en symaskin :S Men, vet noen hvordan? Endret 30. januar 2010 av amoure Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Heldress som i onepiece? Bare kjøp et fleece-teppe i en knæsj farge, klipp det ut i et rektangel og sy på en vertikal glidlås. Lenke til kommentar
amoure Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Heldress som i onepiece?Bare kjøp et fleece-teppe i en knæsj farge, klipp det ut i et rektangel og sy på en vertikal glidlås. Ja, som en Onepiece/Hyggepiece eller hva man kan kalle det. En genser og joggebukse i ett. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Du har ikke vurdert å kjøpe en ferdig en? Skjønner ikke poenget med å lage en selv når det bare er å gå i en butikk og ta en fra hylla... Når det er sagt, hvorfor har du lyst på en i det hele tatt? Det er virkelig det styggeste klesplagget i menneskehetens historie. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Jamen fkm da, skjønner du ikke hvor kult det er med en hjemmelaget onepiece da? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Speaking of onepiece, kanskje jeg skal lage et produkt selv. Tar en standard, grå Louis Vuitton-hettgenser, finner en bukse i samme farge, mulig Armani (noen av undermerkene ihvertfall) har noe, og så syr jeg de sammen hos skredder. Selger den som ekstremt ekslusiv onepiece, tjener fett og gutta med for mye cash tror at de blir ekstra kule. Win-win! Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Med mindre du har sydd mye før er det håpløst å sy noe for hånd(eller på symaskin for den saks skyld) slik at det blir pent. Dette prosjektet har jeg liten tro på. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Om han så hadde jobbet som skredder for Armani, Gucci eller et av de andre motehusene så hadde jeg hatt lite tro på det prosjektet. Hallo! Hjemmelaget Onepiece! Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Har ikke noe i mot onepiece så lenge den brukes innendørs i eget hjem. Hadde vært kult å se resultatet så du får poste bilder i bildetråden når du blir ferdig! Lenke til kommentar
SML Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 1. Kjøp hettegenser 2. Kjøp joggebukse 3. Kjøp glidelås som går fra belteområdet til toppen av hodet 4. Sy fast genseren til joggebuksa, med glidelåsen midt på dritten. 5. ????? 6. PROFIT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå