tpetrine Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Reiser til Hamburg i slutten av mars til starten av april, ca. 5 dager. Skal besøke noen kjente, men dette blir bare for 2 dager. De tre siste dagene, som vil være en helg, tenkte vi kanskje å leie en bil og kjøre til en by/sted i nærheten. Noen som har noen forslag til noen fine steder i nærheten av Hamburg? Vil eks. Salzburg bli en lang tur? Eller Praha for den saks skyld? Takker for svar. Lenke til kommentar
Saaeev Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Salzburg blir en jättelang resa!!! Du kunde ta taget till Berlin, Lüneburg är ocksa en fin stad, lite men fin! Om du är i Hamburg maste du besöka "Hamburger Fischmarkt". Det är ett MASTE! Kolla den här klippen: http://www.youtube.com/watch?v=nvyOGqh6wog Have fun! Hälsningar fran Tyskland! Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har dere bestemt dere? Du spør etter fine steder nær Hamburg.. men hva fine steder er, kommer jo helt an på deres interesser o.l.. Hva er dere interessert i? hva ønsker dere å oppleve? For så vidt så tror jeg det er lurt å se på et kart google maps"](google maps)[/url] og lete etter byer som kan være interessante. For når jeg leser førsteposten og ser at du leter etter byer nære Hamburg og selv foreslår Salzburg, begynner jeg litt å lure, mtp at Salzburg ligger i Østerrike, og dere må kjøre flere hundre mil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå