Gå til innhold

Kommentartråd: Lian Li Tri-Ex-Jet

Anbefalte innlegg

Heisann.. Beklager laaaangt opphold i posting. Har fått solgt hus og fått flyttet ordentlig inn i ny leilighet. Kontrollboksen finner du på ledshoppe.com.. Den er til tider litt ustabil, men det har løst seg med en "reboot". Skal lakke bilen min om et par uker så da tar jeg innsiden også tenker jeg. Viftene er så og si ferdige nedpusset så trenger de bare et lite lag med lakk så ser de ut som jet-propeller.. Videre så har jeg fått takk i masse lagringsplass til maskinen. 3 TB lagring og 90GB med SSDer. Så det skal nok ordne seg litt etter litt..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Da burde jeg vært i mål med prosjektet, men slik ble det aldri. Eksen til min far har kastet meget viktige deler av prosjektet til verdier over tusenlappen så nå avsluttes det. Jeg har rett og slett ikke ork til å ta opp igjen de veldig mange timene som sto bak delene som ble kastet.

Beklager dette. På andre siden så ble kabinettet donert med fungerende hardware til min tante som ikke hadde Pc fra før. Hun nyter flatskjermen som henger på sidedøra på det stilige kabinettet. Så alt i alt er jeg fornøyd med utfallet.

-C. Nator

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...