Gå til innhold

Kommentartråd: Lian Li Tri-Ex-Jet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Planen før neste update er å pusse kantene rundt vinduet og lage en fin ramme til denne. Jeg har fri neste helg så da blir det nok en god del gjort vil jeg tro. Vindu i toppen blir det også.. Jeg sitter jo med 2 kvadratmeter med pleksi og 2 kvadratmeter med stålplater så noe må jeg jo finne på :p

Lenke til kommentar

Da begynner ting å komme i boks :D Har nå begynt på festene til radiatoren. De ble visst i pleksi :p Så har jeg kuttet ut vindu til toppen av kassa, samt til sidedøren. Har også pusset alle kanter på det jeg kuttet i kabinettet. Har ikke fått tatt bilder så blir ingen update før jeg får tatt noen.

PS: Noen som vet hvor jeg kan få tak i rør med diameter 140mm? Trenger bare 10-15cm...

Lenke til kommentar

Da var 5770 nummer 2 kommet på plass ;D Tester det grundig nå og deretter skal det monteres vannblokk på... Videre idag så tenkte jeg å kutte ut rammen rundt vinduet i siden, montere radiatoren, Lage crossfire vannbro mellom skjermkort også blir det ferdigstilling av PSU-mod (Denne PSU modden er konge!)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vært et lite opphold i byggingen da jeg har fått bygd sammen maakinen og testen den skikkelig. Det endte med 2 helger med lan.. Så jeg er stort sett fornøyd. Jeg skal få tatt ordentlige bilder av kabinettet etterhvert som jeg får kommet meg hjem igjen (Torsdag). Da skal kabinettet strippes helt ned og jeg skal begynne å tilpasse metallplatene som skal sitte over de stedene jeg har skåret ut. Det er alt i første omgang ;) Kom ny update igår forresten. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

jeg bare lurte på en ting hvor fikk du den tingen som du kontrollerer fargene på lysene dine og hva heter den og hvor mye betalte du for den (det fra videoen) samt hvor skaffet du deg de svarte vandal switchesene med led i ? jeg har bare funnet sølvfargete hittil og jeg skulle gjerne hatt noen svarte til antec 1200 kabinettet mitt .. takk

Lenke til kommentar

De svarte vandalswitchene kjøpte jeg hos aquatuning.de tror jeg det var. Jeg hadde vel 8 led strips inne i kassa og 4 rundt skjermen. De Led stripsene styres av en fjernkontroll med kontrollboks til. Jeg har ikke link akkurat nå, men jeg skal finne den til dere. Betalte vel 12 dollar for kontrollboksen og 8 dollar for hver 30cm strips. Jeg laget mine egne 4 pins kabler for å dra strømmen videre til andre lys.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

De svarte vandalswitchene kjøpte jeg hos aquatuning.de tror jeg det var. Jeg hadde vel 8 led strips inne i kassa og 4 rundt skjermen. De Led stripsene styres av en fjernkontroll med kontrollboks til. Jeg har ikke link akkurat nå, men jeg skal finne den til dere. Betalte vel 12 dollar for kontrollboksen og 8 dollar for hver 30cm strips. Jeg laget mine egne 4 pins kabler for å dra strømmen videre til andre lys.

fikk aldri noen link til hvor du kjøpte den kontroll boksen... fant du den eller? bare lurte på om du kunne postet den når du har den takk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...