Calvinator Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Siden det blir skjerm på baksiden av hovedkortet så dropper jeg luftinntak på den siden tror jeg. Istedet så tar jeg luftingen fra toppen av kassa og det vil da stå 3 rør opp av toppen. På disse rørene skal det monteres røde luftfilter av kon-typen. Blir også voltmeter og vanntemperaturmeter i front/side. Jeg lukter sprengt budsjett her... Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hehe, ja, ser ut til at budsjettet går i dass med de planene dine Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Jess, men budsjettet sprengte jeg for flere tusen siden uansett.. Nå vil jeg bare ha det gjort =) Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Kabinett er i Sverige nå.. Det har vært innom Danmark en tur på morgenkvisten også gitt.. Håper det viser seg snart, sånn at jeg kan begynne ordentlig. Har vært syk de siste dagene så skal begynne dagen i morgen med å ringe blikkenslagere i nærområdet slik at jeg kan utnytte min siste hjemmedag litt effektivt. Skal også fikse mer på den 3D tegningen jeg laget i workloggen. Blir et annet design da jeg snart skal ta tattoo som skal matche designet på kassa Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Skjer med powerfilter på toppen av kabinettet ? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Det var egentlig en idè for å lage litt mer "Motorhead" tema rundt bygget, da jeg er ganske interessert i ting med motor Men nå blir jo ikke det noe av... Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ser etter 120mm rør selv, skal du også bruke de til luftinntak eller? Jeg trenger de for å lede luft til steder det trengs. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 De er for å lede luft til radiatoren ja. Ex i navnet på prosjektet er for Exhaust. Så skal bli eksosrørlignende utgangsrør Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jaok, nice, blir morsomt å se hvordan det kommer til å funke. Kommer sikkert til å se sick kult ut. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Biltema har med 100mm, men det burde gå da de har overganger fra 125mm til 102mm Ed: Skal innom biltema idag og sjekke jeg Skal også hente Tempmåler/Voltmeter til prosjektet =) Endret 12. februar 2010 av Calvinator Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Ny UPDATE LINKY -> Link Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Nice... Var ett digg kabinett :-) Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg har nå fått tak i 2x1 meter med stål så nå blir det byggings Tenker Plexien blir henta til uka engang. Hva synes dere om tempmålern? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Fått min første sponsor Takk til EK for at de sponser meg med halv pris i nettbutikken Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Fått min første sponsor Takk til EK for at de sponser meg med halv pris i nettbutikken Gratulerer Gelder meg til å se det ferdig resultatet Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Noen som har et crossfire rør? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Da var 22" på plass på sidedøra Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Ligger bilde i workloggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå