Gå til innhold

Den store Dragonica snakketråden

Anbefalte innlegg

Dragonica er mitt favorritt spill. det er et mmorpg spill men det skiller seg ut fra mange andre spill. istenden for å trykke på 1 så gjør figuren det skillet eller 2 så gjør han det. du må gjøre mye manuelt! det syntes jeg er forferdelig kult. også når du velger klasse kan du "oppgradere" klassen din. for eksempel warrior-gladiator-mandatory. du må heller ikke vente 20 lvler før du kan begynne med dungeaer det er en lvl 1 dungean med en lvl 5 boss! det syntes jeg er bra fordi da blir spillet kult fra første stund!

Endret av Mester7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare si at jeg holder på å laste ned dette nå. Er litt sliten fra wow, Aion, Warhammer etc.

Dragonica ser ut som en oppgradering av Maplestory :p

Jeg bare lurer på en ting: Leste om "combat" og -> -> x var noe, x -> -> var noe annet osv. Er det sånn at du begynner med alt Charakteren din kan gjøre? Eller får du mer ettervert?

Blir nok bare et temporary spill mens jeg venter på bedre tider på WoW.

Edit: Skal være Thief btw ^^

Edit2: Er det sånn at man må joine foskjellige ting for pvp? Jeg mener, er det et spill hvor man ser andre folk rundtom eller er det sånn at man må joine en ny "lobby" for å spille med andre? :S

Endret av EMS15
Lenke til kommentar
Må bare si at jeg holder på å laste ned dette nå. Er litt sliten fra wow, Aion, Warhammer etc.

Dragonica ser ut som en oppgradering av Maplestory :p

Jeg bare lurer på en ting: Leste om "combat" og -> -> x var noe, x -> -> var noe annet osv. Er det sånn at du begynner med alt Charakteren din kan gjøre? Eller får du mer ettervert?

Blir nok bare et temporary spill mens jeg venter på bedre tider på WoW.

Edit: Skal være Thief btw ^^

Edit2: Er det sånn at man må joine foskjellige ting for pvp? Jeg mener, er det et spill hvor man ser andre folk rundtom eller er det sånn at man må joine en ny "lobby" for å spille med andre? :S

nede i det høyre hjørnet står det pvp den lobbien kan joine etter lvl 10. men det er ikke vits du blir eid. er lvl 16 å eide en lvl 23 idag!

bare spama stun hammere

Lenke til kommentar
Er lvl 2 Thief atm. Litt vanskelig å lære seg styringen syns jeg. Ikke vant med å gå med piltastene :p

Litt artig spill egentlig :D

jeg er lvl 18 warrior. når jeg starta spillet var alt helt lilla så jeg måtte reinstallere spillet. men fra lvl 18 til 20 er pain in ass. men jeg kan ikke vente til jeg får gladiator!

Lenke til kommentar
Da har jeg begynt å spille, kommet til lvl 7

er på lvl 18 fortsatt trenger party til f5 får det aldri!!

F5? Dårlig parody på t1 / d1 eller?

Skakke bare jabbe da?

Begynne på nytt / vente til alle er samme level og starte en premade group?

Måtte avinstallere idag pga. Bluescreen =\

1-7 gikk schnappy. soloer bare ulvene;)

Hvis noen er med å jabbe, skriv det her da;) Gidd ikke fortzette hvis ikke:S

Lenke til kommentar

F5? Dårlig parody på t1 / d1 eller?

Skakke bare jabbe da?

Begynne på nytt / vente til alle er samme level og starte en premade group?

Måtte avinstallere idag pga. Bluescreen =\

1-7 gikk schnappy. soloer bare ulvene;)

Hvis noen er med å jabbe, skriv det her da;) Gidd ikke fortzette hvis ikke:S

er på lvl 20 nå skal til å gjøre gladiator testen etter det kan jeg hjelpe deg med hva du vil! bare add meg ign: Manymaster

Lenke til kommentar

forresten hvilken lvl er du?

Jeg er 10:)

Pcen ble ødelagt.. skrev om det i en annen tråd. Kan ta tid før den er ferdig på rep. Leverer den inn i morgen hvis jeg ikke får den til i kveld:(

Begynner kanskje ny. Wizard. Kan de heale forresten?

Lenke til kommentar

forresten hvilken lvl er du?

Jeg er 10:)

Pcen ble ødelagt.. skrev om det i en annen tråd. Kan ta tid før den er ferdig på rep. Leverer den inn i morgen hvis jeg ikke får den til i kveld:(

Begynner kanskje ny. Wizard. Kan de heale forresten?

jeg tror ikke basic klassen kan heale men hvis d velger ikke battlemage men den andre secondklassen på lvl 40 der altså tredje klasse de kan heale. men velg warrior og lag gladiator de eier noe så heftig i lvl 30+ er lvl 23 nå. forrseten add meg ign:Manymaster skriv ditt så jeg kan adde deg. og hvis du ikke har hørt det kommer dt snart ut en secret class for hver basic class. de kanoppgradere deg til på lvl 30 og ikke 20

Lenke til kommentar

Basic klassen kan heale, jo. Maxer du healing spellen til Mage, har den en liten aoe, med HP over tid. Var ihvertfall sånn, til jeg mer eller mindre sluttet å spille.

Hvis jeg husker korrekt, skulle heale skillen til Mage ha 30% HP/30sec, med en liten AoE effekt.

Er Gladiator fortsatt nerfa, eller? Og er Mage-skill bugs fiksa?

Lurer på om jeg skal laste det ned og fyre det opp for å teste..

Lvl 28 Gladiator og 34 mage, btw..

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar
Basic klassen kan heale, jo. Maxer du healing spellen til Mage, har den en liten aoe, med HP over tid. Var ihvertfall sånn, til jeg mer eller mindre sluttet å spille.

Hvis jeg husker korrekt, skulle heale skillen til Mage ha 30% HP/30sec, med en liten AoE effekt.

Er Gladiator fortsatt nerfa, eller? Og er Mage-skill bugs fiksa?

Lurer på om jeg skal laste det ned og fyre det opp for å teste..

Lvl 28 Gladiator og 34 mage, btw..

nice har lvl 24 gladiator og en 8 archer jeg

Lenke til kommentar
Dragonica er et bra spill! Et ganske annerledes MMORPG. Har en thief i lv 15 og en lv 22 hunter. Er ganske stuck med hunteren, vet ikke helt hva slags skills jeg burde fokusere på osv. Noen som vil dele IGN? :-) Mitt er Aiika

Mitt er Psionic på Magen. Har ikke logget inn på en god stund. Når jeg får startet opp den stasjonære igjen skal jeg legge deg til.

Håper de har fikset bugsa, skillsa og statsa til karakterene.

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...