Gå til innhold

Syk, og trenger forslag til spill

Anbefalte innlegg

Hei, har klart å bli syk og ligger derfor på sofaen og daffer :(

Vurderer å koble opp PCen min, og spille litt igjen. Eneste jeg har spilt mer enn ett par timer de siste par årene er World of Warcraft, men hadde tenkt å unngå å begynne med det igjen ;-)

Jeg liker spill som StarCraft, Diablo, Civilization, Age of Empires, Sim City, Baldurs Gate, Fallout.

Så da er vel rollspill (rpg) og strategispill det mest aktuelle.

Noen som har noen tips? Gjerne til spill som kan kjøpes over nett, er ikke lysten på å ut i denne formen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har klart å bli syk og ligger derfor på sofaen og daffer :(

Vurderer å koble opp PCen min, og spille litt igjen. Eneste jeg har spilt mer enn ett par timer de siste par årene er World of Warcraft, men hadde tenkt å unngå å begynne med det igjen ;-)

Jeg liker spill som StarCraft, Diablo, Civilization, Age of Empires, Sim City, Baldurs Gate, Fallout.

Så da er vel rollspill (rpg) og strategispill det mest aktuelle.

Noen som har noen tips? Gjerne til spill som kan kjøpes over nett, er ikke lysten på å ut i denne formen.

du kan jo teste dragonica. det er spill der du begynner med å velge mellom warrior, magican, archer og theif og videre i spillet kan du "oppgradere" klassene som for eksempel: warrior-gladiator-mandatory. du må heller ikke vente 20 lvler føre du kan begynne med å ta dungeans. det er en lvl 1 dungean men en lvl 5 boss til og med. jeg har akkurat startet å liker det veldig gått! håper dette hjalp deg

forresten er det ikke sjedelig trykking på 1 sp gjør han det skillet 2 så gjør han det osv du må gjøre mye sånt manuelt! jeg vet ikke om du liker det men jeg syntes det er forferdelig kult!

Endret av Mester7
Lenke til kommentar

Først av alt: God bedring! Jeg ligger her med ørebetennelse, så jeg finner en viss glede i å spre sympati i andre retninger mot mitt eget selvmedlidende "selv" :)

Hva med Red Alert 3? Du kan laste det ned fra cdon.no, og det koster den nette sum av 89. Ellers så må jeg ærlig innrømme at det eneste spillet som klarer å få meg til å tenke på noe annet enn den helv**** smerten i øret mitt, er Modern Warfare 2. Men det er jo i en litt annen sjanger enn de du nevner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...