toretang5 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 STOP! Check Coolant! See instruction manual. Det sier Touranen når jeg har startet den. Jeg sjekker kjølevæskenivået. Helt ok. Da sier instruksjonsbok at det kan være sikring til kjølevifte som er ødelagt. Det vises illustrasjoner av 40-60 sikringer, men det refereres kun med navn til 10-20 av dem. Hvordan i all verden kan jeg da vite hvilken sikring som skal til denne kjøleviften? He,he Finnes det en fullstendig oversikt noe sted? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Humre: Kanskje det er startkablene som har ødelagt elekotronikken? ' Fra spøk til revolver: Kjøp deg en haynes bok til din bil. Der finner du elektrisk skjema inkludert sikringsskursene. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 1. Se etter vifte (propell)-symbol på figuren. 2. Se eventuelt over alle sikringene. De skal ha ubrutt metalledning mellom kontaktpunktene. Det er ikke mer komplisert enn det. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Eller for å spare tid, så kan du kjøpe en prøvelampe, sette den ene klemma til jord og deretter gå over alle sikringene med spissen på lampa og se at det lyser på begge stikkene av sikringene når bilen er i gang. Lyser det bare på en side, så er sikringen defekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå