Gå til innhold

Post fylleting ( kun olv å fylle i posta!)

reversfaen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

dtett rer n fni tård og g jeeg er så fuul nå.

dsfasdfsadgdg

g gasd adg htjh thgbv

edit: må bare nevne at dette er tull. jeg ser bare ikke meningen med denne tråden. om den hadde fungert ville den bare ha vært fylt med skrivefeil, og kanskje LAAANGE innlegg om at man elsker ei dame.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
jeg ser bare ikke meningen med denne tråden. om den hadde fungert ville den bare ha vært fylt med skrivefeil, og kanskje LAAANGE innlegg om at man elsker ei dame.

Alternativt kan det også bli noen lange innlegg fra fulle folk som synes synd på sin egen tilværelse, men for slikt er det bedre å besøke deppetråden enn å sitte her og sutre.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller er fylleskriving (med masse stavefeil) noe tull? Jeg skriver som regel tilnærmet slik jeg ellers gjør når jeg er edru. Til gjengjeld har jeg en tendens til å være litt ukritisk i hva jeg skriver.

+1

Åe setter frem ønske om at denne tråden kun skal benyttes av fulle folk :)

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller er fylleskriving (med masse stavefeil) noe tull? Jeg skriver som regel tilnærmet slik jeg ellers gjør når jeg er edru. Til gjengjeld har jeg en tendens til å være litt ukritisk i hva jeg skriver.

Syns det er lettere og bomme og ignorere skrivefeilene. Kan også være vrient og legge merke til om man har kommet borti caps lock knappen. Det og se over innlegget etter man har skrivd det skjer heller ikke så.

Lenke til kommentar

Postene hittil forteller hvorfor dette ikke er noe strålende idé. Generelt anbefaler vi folk som har vært på fylla å la forum være forum og gå å legge seg, det blir så mye poster man angrer på ellers. Noen tråd som inviterer til fylleposting tror jeg ikke vi trenger.

Tråden stenges.

Reaksjoner tas på PM. (Fortrinnsvis i edru tilstand.)

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...