Gå til innhold

Full HD med veggfeste

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg trenger litt hjelp til å kjøpe meg ny Full-HD skjerm (for PS3). Blir sikkert ganske irriterende for dere å svare de samme spørsmålene igjen men jeg "super noob" har ikke peiling på sånt i det hele tatt. det hadde vært supert om dere kunne anbefale meg en sikker nettbutikk ogsa.

Størrelse: 30-40

Prisklasse: 8-9 lapper med veggfeste :blush:

Skal bruke den mest til ps3, kanskje litt film ogsa. er heller ikke sikker på hva slags veggfeste jeg vil ha, kanskje en av de justerbare, men hørt så mye negativt om dem :(

Venter spent på svar

Endret av Billon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Panasonic TX-P42G10 får du for 7700,-, og det er nok en enda bedre TV enn LGen. Det er imidlertid plasma. Jeg har plasma selv, og bruker TVen primært til spill og Blu-Ray, noe som fungerer helt strålende, men av en eller annen grunn er mange skeptiske til plasma. Litt av det er vel historiske årsaker, litt av det er markedsføring, litt av det er "tallenes tale" (flere fanboys med LCD, siden flere har LCD totalt sett) ;)

Fra flåseri til alvor, uansett om du velger Panasonic eller LG blir du sikkert fornøyd. Panasonicen er billigere og vil gi deg bedre bildekvalitet, men med LGen slipper du å sitte og speide etter image retention og burn-in om du er av det paranoide slaget. Det skal imidlertid sies at dette problemet er redusert til bortimot null på den TVen vi snakker om nå :)

Lenke til kommentar
Panasonic TX-P42G10 får du for 7700,-, og det er nok en enda bedre TV enn LGen. Det er imidlertid plasma. Jeg har plasma selv, og bruker TVen primært til spill og Blu-Ray, noe som fungerer helt strålende, men av en eller annen grunn er mange skeptiske til plasma. Litt av det er vel historiske årsaker, litt av det er markedsføring, litt av det er "tallenes tale" (flere fanboys med LCD, siden flere har LCD totalt sett) ;)

Fra flåseri til alvor, uansett om du velger Panasonic eller LG blir du sikkert fornøyd. Panasonicen er billigere og vil gi deg bedre bildekvalitet, men med LGen slipper du å sitte og speide etter image retention og burn-in om du er av det paranoide slaget. Det skal imidlertid sies at dette problemet er redusert til bortimot null på den TVen vi snakker om nå :)

Siden jeg er en fattig student student så har jeg tenkt å ha tven lenge og plasme skremmer meg litt.

Jeg har sett litt på Samsung LE40B655 på nettet, og den koster 7295 kr for 40 tommers i netshop ifølge prisguide.no.

hva syns du om den? er den verdt å investere i?

Lenke til kommentar
Tror ikke det er noen grunn til å bli skremt av en G10, men det får bli opp til deg :)

LE40B655 vet jeg ikke noe om, men magefølelsen min skriker at LGen med minst 85% sikkerhet er en bedre TV.

Vettu hva, jeg tror jeg kommer til å gå for LG, du var til stor hjelp. takker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...