Gå til innhold

[Løst]Svart hår oppå rødt !?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Emo?

Hva i alle dager har det med saken å gjøre?

Begynner å bli dritlei holdninga enkelte har om at folk er emo for det ene og det andre.

Har selv akkurat slikfarge som trådstarter beskriver og jeg har ikke en emo-stil overhodet.

Til spørsmålet, jeg ville anbefalt deg og heller ventet en stund. Sort pigment er veldig lite heldig å farge over. Vent til det har vokst en del, så farger du panneluggen ( personlig mening at underluggen ser mye penere ut å farge, og heller ha litt sort hår som blender inn med det ) rød, og resten svart.

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve selv, finn rødt kreppapir, ta litt vann i håret og gni.

Husker vi gjorde det i barnehagen for å farge håret, var sikkert ikke bra, men du får jo et generelt inntrykk. Eventuelt så tar du bare et bilde i Photoshop og sjekker, så kan du jo se om det ser bra ut, noe jeg tviler litt på.

Lenke til kommentar

Om du ønsker en markant rødfarge så må du nok ta vekk fargen i panneluggen. Altså bleke det eller lignende. For deretter farge det rødt. Kan nok ikke gjøre dette på en og samme dag, siden det sliter sånn på håret.

Gjør det i hvertfall hos en frisør som har peiling. Brente hodebunner og hår som faller av er lite sexy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...