Cepherit Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hey! For 30 min siden elns, sto jeg nede på kjøkkenet og lagde meg mat. Plutselig begynte jeg å klø skikkelig på baksiden av låret. Jeg klødde og klødde, og etter en stund kjendte jeg at det var en avlang... strek eller kul eller hva jeg skal si... Det klør rundt den, og den er liksom som et myggstikk, bare at den er avlang.. Ca. 3 cm lang! Noen som kan hjelpe meg? Jeg ble litt redd der! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 1 innlegg som ga skadelige råd er fjernet fra tråden. Send meg en PM om det skulle være noe, ikke kommenter dette innlegget. Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Har hatt avlange myggstikk selv. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Du har vel ikke katt? Minne meg om katteklor, og det er jeg kjent med. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Fugleallergi husker jeg at jeg led av når jeg var liten. Altså når fuglene trakk inn i huset, så reagerte kroppen min med å klø noe inni helvete over alt, det var akuratt som å bli stukket av knott/mygg bare 10 ganger værre. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har katt ja, men den har aldri klort meg. Den HAR ligget i senga mi da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå