Gå til innhold

Høy ping i 1.6 og annet problem! Hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enda ikke svart på hvor mye båndbredde det er.

du kan sjekke den på www.speedtest.net

mens du er igang med tester. www.pingtest.net

post resultatene av begge er du snill.

Akuratt nå så er jeg med en kompis da så. Kan poste når jeg er hjemme i morgen.

Hvis du trykker på "Latency" for å få server-listen organisert etter PINGrespons-tid, så er alle serverene over 100ping? Hvis serverene er langt unna, er det normalt at du får høy PING (og da lag), men det bør være endel servere med en respons på under 100MS, altså PING < 100.

Lenke til kommentar
Enda ikke svart på hvor mye båndbredde det er.

du kan sjekke den på www.speedtest.net

mens du er igang med tester. www.pingtest.net

post resultatene av begge er du snill.

Akuratt nå så er jeg med en kompis da så. Kan poste når jeg er hjemme i morgen.

Hvis du trykker på "Latency" for å få server-listen organisert etter PINGrespons-tid, så er alle serverene over 100ping? Hvis serverene er langt unna, er det normalt at du får høy PING (og da lag), men det bør være endel servere med en respons på under 100MS, altså PING < 100.

Det er mange servere under 100 ping også.

Btw, jeg har litt lagg også når jeg spiller har jeg funnet ut.

Lenke til kommentar

vet du ca hvor mye ram du har ledig når du spiller? Med bare 1024 MB og windows 7 har du vel litt lite ram, jeg har det dobbelte på laptopen og med firefox, µtorrent+ spill ligger jeg nesten oppe på 1,5 GB ram.

Edit etter å ha sett Båndbredden og pingen din. Kanskje litt lavt inn, + litt høy ping i tillegg. Linja de er nok synderen for din høye ping ja.

Endret av xaco
Lenke til kommentar
vet du ca hvor mye ram du har ledig når du spiller? Med bare 1024 MB og windows 7 har du vel litt lite ram, jeg har det dobbelte på laptopen og med firefox, µtorrent+ spill ligger jeg nesten oppe på 1,5 GB ram.

Edit etter å ha sett Båndbredden og pingen din. Kanskje litt lavt inn, + litt høy ping i tillegg. Linja de er nok synderen for din høye ping ja.

Jeg har fikset ram'en. Nå er den 2048MB

Lenke til kommentar

Du har tross alt 90kb/s som topphastighet, og du sier jo at mange servere er under 100ping, så sånn er det for alle mate. Ikke noe problem med noe som helst, annet enn nett-hastigheten din.

Du må bare godta at du ikke får spilt på alle servere, for mange er kanskje i USA eller Kina (jajajaja), eller hvor det nå enn skal være, da. De nærmeste serverene du får, er nok i Russland, og noen veldig få i Norge, har jeg lagt merke til.

Endel i Polen óg. Tross alt et drittunge-spill i gjennomsnittet, helt ned til 7åringer som spiller det (spill på noen russiske servere og hør på ungene prate :p høres ut som en gjeng med nyfødte babyer), så det finnes ikke mange servere i alle land - heller er det endel servere i akkurat de landene som spiller det mest, evt som har størst befolkning, og der er jo selvfølgelig Norge på topp..

PS: du kan filtrere bort = fjerne serverene som har for høy ping, ved å trykke på "Filter" eller hva det nå enn står igjen. Så velger du bare ping < 150 eller et eller annet sånt, og grupperer etterpå etter Latency.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...