Portnoy Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hallois Samboeren har bursdag 12 februar. Og jeg lurer på å gi henne en spa-pakke i gave. Har dere noen steder/lokaler dere anbefaler. Jeg har NULL peiling... Thanks Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 De to jeg vet om som ikke tilhører noe hotell eller noe sånt er Wellness Spa på Steen & Strøm Magasin og Luna spa i Østbanehallen vendt ut mot operaen. Lenke til kommentar
Portnoy Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Er det anbefalinger, eller er det de 2 stedene du vet om, uten å ha direkte kjenskap til hvordan dem er ? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hvis det er greit med et sted litt utenfor byen kan jeg anbefale Holmen Fjordhotell sin spa på det sterkeste! 30 min. med buss fra byen... Lenke til kommentar
Portnoy Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Thanks! Noen flere? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Miami Spa rett ved Pilestredet 35. Har ikke erfaring med det, men. Lenke til kommentar
Portnoy Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Noen flere som har egenopplevde erfaringer fra noen spasteder? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Miami Spa har terningkast seks hos Vibb.no. Men man kan ikke alltid stole på dette da det tydeligvis er mange som lager profiler for å fremme egne steder. Kan dog hende at denne stemmer, basert på to anmeldelser: Miami Spa @ Vibb Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Går forbi der hver dag. Utenfra ser det bra ut, men det sier lite. Kunne tenkt meg en ansiktsbehandling der om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Portnoy Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Da har jeg bestilt time til kjerringa på Spa Miami.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå