Gå til innhold

Hva kan jeg forvente?


Anbefalte innlegg

Kjøpte i Oktober 2002 en i-Buddie4 fra Multicom, som har fungert helt tilfredstillende. Men det ene støttebenet (laget av plastikk selvfølgelig) røk nylig i festet sitt. Multicom vil ha 50,- + frakt og oppkrav for dette benet. Er det rimelig at jeg betaler for dette, eller hva bør jeg forvente av garanti og service til en pc jeg har betalt 16.000,- for? (Ikke at 50,- er veldig mye penger, men dette har kanskje litt med prinsipp å gjøre!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisen på benet eller på maskinen spiler overhodet ingen rolle her. Det som spiller noen rolle er hvordan og hvorfor benet knakk. Om maskinen kostet 100 milliarder, er det fremdeles urimelig at Multicom skal betale for nytt ben om det var du som var skyld i at de knakk ...

Lenke til kommentar

Ting bare brekker av seg selv - ja særlig. :-? Erlig talt. Garanti gjelder for fabrikasjonsfeil, ikke brekkasje! :evil: Er du en av de som ødelegger for de som har virkelige problemer? Please - fortel din story! :grumpy:

Lenke til kommentar

Foten er som nevnt laget av plastikk, og sitter rett under utblåsningslufta fra en 2,4Ghz P-4, som sikkert har gjort sitt for å sprøsteke foten, slik at jeg trengte ikke engang anstrenge meg for å knekke den (ironi).

Det var slettes ikke meningen å rope ulv-ulv eller forsøke å spare en 50-lapp. Imidlertid har jeg igjen snakket med Multicom, hvorpå vi har kommet til eninghet, og jeg kan trygt si at jeg igjen er glad og fornøyd Multicom-bruker!

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...