Gjest Slettet+3124 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har satt meg opp en blog som handler om foto & bruk av Photoshop. Jeg er nok ingen kløpper på foto (ennå) men jeg er en habil PhotoShop bruker. Når deg kommer til siden så har jeg rotet god del i CSS filene, og noe HTML har det også blitt. Jeg liker fargeoppsettet, og jeg føler at inntrykket er ryddig! Men hva mener den gemene hop? http://fotoprat.com Lenke til kommentar
okasin Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hey.. dette var flott (har lagt til siden din under favoritter), så jeg vil følge med her ja.. Skulle gjerne vist hvordan man setter opp en slik flott blogg selv.. hint: tips Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Fin side ja. Kritikk: -Valideringsfeil -Forum på ny side -Tilbakemelding krever registrering?? -Link til registrering?? Why? -Er det "oss"? Er dere egentlig flere enn bare Frank? -Klikk på Fotoprat (Postet av Fotoprat), fører til en tom profil -Det skal være spørsmålstegn etter spørsmål Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Er usikker på om jeg skal ha forum der. Men jeg har en lisens på IPB liggende, og da tenkte at jeg skulle bruke dette. Skal finne en modul og legge til slik at man trenger ikke å gå via forumet for tilbakemeldinger (men det haster ikke). Som registrert bruker slipper man unna alle SPAM tiltakene på siden. Så det er frivillig om man vil være anonym eller registrere seg. Har oppdatert profilen (bilde kommer senere). Skal gå nøyere over siden etter små skrivefeil inkl manglende tegn. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 2. Fjern linken inntil du har fått noe skikkelig. Kan love deg ingen gidder å registrere seg for å gi tilbakemelding på en random blogg. 3. Unødvendig å ha det som i hovedmenyen. 5. har du en liten fotograf i magen. Lenke til kommentar
kanord Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Syns siden din var fin jeg. Artistisk og morsom bruk av farger. Enig med MikkelRev i at ting som ikke er i bruk bør fjernes. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå