lassobt Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Hei! Prøver og uploade rar fil på filefront, megaupload og dump. Men det funker ikke. Går bare rett opp til 92% og da klikker firefox! Anyone? Legger ved et bilde http://bildr.no/view/578154 Endret 29. januar 2010 av rubenkri Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Vist den fyker opp med en gang så har du en brannmur som blokkerer, har du kaspersky? Prøv å deaktiver antivirus/brannmur og peerguardian om du bruker det og se om opplastningen funker da. Endret 29. januar 2010 av arjato Lenke til kommentar
lassobt Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Kaspersky har jeg ikke, heller ikke peerguardian. Prøve uten brannmur, samme problemet. Så kan jeg legge til at firefox klikker hvergang jeg prøver og laste opp + Jeg har 0.3 til 0.6 i upload, så den er ganske dårlig! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Har du prøvd annen nettleser eller sikkermodus i FF? Funker det i FF-sikkermodus, så fjern utvidelser for å se om det gjør noe. Prøv å slette cache i tilfelle det ligger noe rusk der. Ser du har et par ekstra toolbars. Jeg får 'noia' når jeg ser slike :-) Du kan enten gjemme de eller aller helst fjerne de fra PC. Du har vel ikke noe annen dritt på PC (Virus, malware) som blokkerer download? Lenke til kommentar
lassobt Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Prøvde på mamma sin data, da funka upload perfekt, så skal prøve med IE og sjekke Endret 13. februar 2010 av rubenkri Lenke til kommentar
lassobt Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Prøvde på mamma sin data, da funka upload perfekt, så skal prøve med IE og sjekke Noen som vet hvordan man kutter ut AVG, skal prøve uten den og se om det fungerer Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Prøvde på mamma sin data, da funka upload perfekt, så skal prøve med IE og sjekke Noen som vet hvordan man kutter ut AVG, skal prøve uten den og se om det fungerer Oppgavebehandling Lenke til kommentar
lassobt Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Ingenting fungerer ;s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå