Gå til innhold

BK: about wind


Reached

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehm , dette er vel manipulerte fargetoner ja?

 

Det fungerer forsåvidt greit, fin bokeh og bra skarphet såvidt jeg klarer å se.

 

Jeg er bare litt i tvil om hva jeg syns om selve fargene... Syns kanskje bildet har fått en litt for kald tone, med såpass markant blåtone som dette.

 

Utsnittet syns jeg fungerer greit, med en passe mengde blomar :yes:

 

Er ikke sikker på hva jeg syns om de litt utbrente løvbladene/stilkene. På den positive siden trekker de oppmerksomhet inn mot midten. På den negative siden er de kanskje litt skarpe å se på? Er ikke sikker på om det bare er pga jeg har fått et mer kritisk syn på slikt :wallbash:

 

Men det er iallefall et blomstermotiv som skiller seg litt ut fra mengden syns jeg.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Ved første øyekast synes jeg ikke det ser så spennende ut - beklager. Grunnen til dette er at jeg synes det mangler noen hovedelementer som skiller seg ut. Ved å se nærmere på det synes jeg det er bedre. Ved å velge såpass kort DOF er grenene i forgrunn skilt ut som hovedmotiv. Jeg har også litt problemer med er at så mange av grenene er kuttet av på begge sider. Det blir litt rotete, og blikket ledes ut på sidene. Mulig det kunne ha vært bedre om det var noen grener ute på sidene som var nærmere og utenfor DOF og dermed gjorde kanter softere? Det er også mulig å legge på litt vignetering, selv om jeg ikke er sikker på om det hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...