MFT Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei! Jeg går på VG1 Elektro i Hordaland fylke. Jeg ønsker å søke til Flyfag, men det er ikke noe Flyfag linje i Hordaland. Jeg vet at det er mye vanskeligere å komme inn i et annet fylke - vil det si at det er "umulig" eller veldig vanskelig for meg å komme inn på flyfag linjen, er ikke det litt urettferdig? Jeg vurderer også Auta og Data, men vil ta Flyfag som nr1. Er det mulig å søke til to forskjellige fylker? Auta og Data i Hordaland og Flyfag i Rogaland? Er det mulig, fant ikke noe på Vigo. Har ikke sjekket noe mye. PS. Trenger man et høyt snitt for å komme inn på flyfag? Har ca 4,3 snitt. Lenke til kommentar
Anina Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Du bør snakke med skolen din for om det ikke finnes flyfag i Hordaland så kan det være at de holder av noen plasser for de fra Hordaland i Rogaland. Er det plasser som blir holdt av står du på lik linje som de andre søkerne fra Rogaland. Men om ikke det finnes noen lagt av plasser så vil du komme i slutten av køen fordi du kommer fra et annet fylke, da teller karakterer veldig mye!Så jeg syns du bør snakke med skolen din om det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå