Gå til innhold

Er det mulig og putte penger inn på paypal kontoen din uten og "Binde" den med et kredittkort?

Anbefalte innlegg

God kveld folks! ^^

Vil bare starte med at jeg nermest regner med at innlegget er feil plassert, men fant ikke noe annet logisk det og plassere det, så beklager for evt feil plasserin :p

Har igrunn bare et spørsmål til folk som bruker paypal mye. Er det mulig og putte penger inn på paypal kontoen din uten og "Binde" den med et kredittkort?, Kan nemlig ikke gjøre dette med mitt bankkort grunnet mangel av Kortnummer (bare kontonummer)

Overført 300 KR på tirsdag men har enda ikke fått dette. Står at det ville ta 2-3 dager. På nettbanken min kan jeg se at det er blitt trukket 300 kr fra kontoen min.

Noen svar?

På forhånd takk ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg har overført penger fra bankkontoen min til PayPal i over et år nå.

Før tok det rundt 3 dager, men nå i det siste har det som regel bare gått 1 dag.

Husket du å skrive inn den unike koden i meldingsfeltet?

De kommer nok skal du se.

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har overført penger fra bankkontoen min til PayPal i over et år nå.

Før tok det rundt 3 dager, men nå i det siste har det som regel bare gått 1 dag.

Husket du å skrive inn den unike koden i meldingsfeltet?

De kommer nok skal du se.

Damn :/, nei ingen unik kode i meldingsfeltet... , trodde man skulle skrive den et annet sted, så den ble ikke med,

Faen... Kommer det ikke fram da?

Lenke til kommentar

Det er ikke KID.

Når man er logget inn på PayPal og går på "Top Up" så får man et kontonummer man skal overføre til, samt en unik kode som skal skrives inn i melding feltet, ikke KID feltet.

Tror du er fucked :/ Kan jo kanskje sende de en mail eller noe.

Endret av timb
Lenke til kommentar
Ah, så bra det løste seg :thumbup:

Jo, en ting til. 2-3 virkedager, er virkedagene M,T,O,T,F? eller alle dagene?

Er ikke helt sikker, men mener at jeg har sendt penger på en fredag og hatt de inne på søndag :hmm:

Endret av timb
Lenke til kommentar
Vil bare starte med at jeg nermest regner med at innlegget er feil plassert, men fant ikke noe annet logisk det og plassere det, så beklager for evt feil plasserin :p

Er du usikker på hvor noe skal plasseres send en moderator eller veileder en PM og spør. Eventuelt kan du rapportere din egen tråd :)

Tråden flyttes til Nett-tjenester og tilbakemeldinger tas som vanlig på PM og ikke i tråden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...