Brikka Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Prøver meg med et bilde: Hyggelig med kommentarer. Brikka Lenke til kommentar
Reached Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Har ingen anelse hva du har gjort med redigeringen, men ødela ikke det bildet en del? Føler heller ikke at motivet var noe spesielt spennende, spesielt fra den vinkelen der, hadde du kanskje eksperimentert litt med andre vinkler og utsnitt kunne det kanskje blitt et brukbart bilde. Endret 29. januar 2010 av Reached Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Hvis det var et teknisk godt bilde med god komposisjon du ønsket må jeg dessverre si at det er for rotete og merkelige farger. Hva jeg ser her derimot er et kult surrealistisk bilde med en flott drømmende effekt, et salig kaos av effekter og grener. Kanskje som et tanke, med mange tråder man ikke helt klarer å sortere og tydeligjøre, Jeg velger å tolke det som et surrealistisk bilde, isåfall liker jeg det. Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 "Drømmeeffekten" ødela bildet litt. Jeg ville heller satset på et svart/hvitt bilde med litt kontrasteksperimentering. Fargene er veldig blasse, glowen var jeg ikke heller helt tilfreds med, men du kan jo som sagt prøve å gå for svart/hvitt? Bildet selv er helt greit, liker det mer enn jeg ikke liker det. Bakgrunnen går greit over ens, og det er ikke mye som forstyrrer. Som sagt: Prøv et svart/hvitt, kan kanskje bli litt bedre? Ellers bra jobbet Lenke til kommentar
Brikka Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Takk for svar. Det var den surrealistiske, drømmende effenkten jeg var ute etter. Prøver å gi betrakteren en følelse. En følelse av at "noe" ligger og stenger... noe som må forseres..... Brikka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå