BolleKalle Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 cashe [kæsh] Tror jeg lærte et sted at det var riktig.. JO! Man sier jo "Weapons Cache" til våpen"lager", og da er det [Kæsh]. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 cashe [kæsh] Tror jeg lærte et sted at det var riktig.. JO! Man sier jo "Weapons Cache" til våpen"lager", og da er det [Kæsh]. takk takk! såså! ingen applaus! :wink: en ting til hm.. hvordan uttaler dere: har du holdt noe på med datamaskinen/pcen i det siste da? mormor sier det slik: [har du sittet noe på tven i det siste da?] eller: har du vært på LAN? mormor:[har du vært på datakurs?] *humre* stakkars mormor Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Warez [varés] Microsoft [mikrosåft] Warcraft [wårkraft] Athlon [athlon] Duron [durån] War [Wår] Duke Nuken [duk nuk'em] Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 På en video-review på The Naked Review.com sier de [kæsje]. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Vrien den.. jeg heller mot kætch... av catch.. skulle jo tro det var feil, men høres så dumt ut med kasje/kæsje/kæsh.. spes når jeg har vant meg til å si kætch Lenke til kommentar
Gef Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Warez | Vårs Microsoft | Mikrosoft Warcraft | Wårkraft Athlon | Atlon Duron | Duron War | Wår Duke Nuken | Duke Nukem PC | Pese Geek| Giik Nerd | Nørd SCSI | Skøssi Cache | Kashe Gainward | Gaynwård Headset | Heddsett Log | Lågg HTML | håt'emell Smilies | Smailis Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 HTML | håt'emell Mamma: Hotmail Hva med Google? En datafyr på skolen sier "goggle" Lenke til kommentar
Gef Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hva med Google? En datafyr på skolen sier "goggle" Jeg sier goggel... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hva med Google? En datafyr på skolen sier "goggle" det er jo sånne tettsittende solbrille-saker, det. uttales gooogle. med trykk på o'ene Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 det er jo sånne tettsittende solbrille-saker, det. uttales gooogle. med trykk på o'ene Ikke som det engelske goggle, men rett frem på norsk. Uttaler det på den "riktige måten" selv :smile: Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Wares [vares] Microsoft [Mikrosåft] Warcraft [Wårcraft] Athlon [Athlon] Duron [Duron] War [Wår] Duke Nukem [Djuke Nuk'em] Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Men hvordan uttaler man "Yatch"? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 jatt ok, bestefaren min er med i en båtklubb i skien, og den heter Tilja, Yatch klubb, derfor lurte jeg. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Cache = kakkje heri gården. @ alle andre Wares = Wårez Microsoft = Mikrosåft Warcraft = Wårkraft Athlon = Athlånn Duron = Duronn War = Wår Duke Nukem = Duke Nukem Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Men hvordan uttaler man "Yatch"? jeg tror jeg sier jååt.. lol! nå hørtes det bare latterlig ut! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Men hvordan uttaler man "Yatch"? jeg tror jeg sier jååt.. lol! nå hørtes det bare latterlig ut! Det ernokk jååt ja, har hørt det før Du vet det du, er jo fra arendal, så jeg får stole på deg... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Men hvordan uttaler man "Yatch"? jeg tror jeg sier jååt.. lol! nå hørtes det bare latterlig ut! Det ernokk jååt ja, har hørt det før Du vet det du, er jo fra arendal, så jeg får stole på deg... hehe! ja! lurt! for vi fra arendal har jo alltid rett! i alle fall noen av oss jeg tror jeg lærte det i twist reklamen.. han fyren som sku ha med seg venner på JÅÅTen sin :wink: Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 jååt er ganske enkelt korrekt. kanskje en dobbel t til slutt men. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg uttaler det: Microsoft = Miikrosåft Athlon = Artlånn(sånn ca) Warez = Wehrz Warcraft = Vårkræft Cache = Kæsj Yacht = Jått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå