kmskaden Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nettopp innstallert nye avast! Free Antivirus. Etter omstart vil den ikke starte, får en feilmelding : C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastUI.exe Programmet startet ikke fordi sidestillingskonfigurasjonen er feil. Se hendelsesloggen for programmet eller bruk kommandolinjeverktøyet sxstrace.exe for nærmere informasjon. Prøvde sxstrace.exe uten helt å skjønne hvordan dette verktøyet fungerte. Hendelses loggen fant eg ikke, ikke sikker hvor jeg skal lete heller. Er det noen som har tips til rettelse. Kjører Windows 7 ultimate Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kanskje du kan prøve å laste ned på nytt? Det skjer ofte at det ikkje blir lastet ned ordentleg første gangen, at det kanskje har vore litt problemer med netteverkstilkoblingen akkurat da... Lenke til kommentar
norbat Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Funnet ut av problemet? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Har det på ene pc en jeg og. Bare og oppdatere manuelt i avast. Har søkt på pcen og sjekket logg men det er ikke noe jeg finner og pcen reagerer normalt. Edit: dette sluttet og skje for en stund tilbake. Endret 29. mars 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå