Gavekort Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Allods er et spill som fokuserer sterkt på PvP og raiding. Du kan til og med krige med guild-skip. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 prøv Global Agenda hvis du liker litt unreal tournament type mmo med (bittelittegrann cyberpunk stil) Fallen Earth hvis du digger Mad Max. Eve online hvis du liker sci-fi space sim. og er et av d mest kompliserte og frie mmo'ene på markedet. prøvd Battlefield bad company 2. ikkeno mmo, men du lvlr og unlocker ting som gir litt av samme progress effekten som de fleste mmoer. kan hende World Of Darkness online kommer senere i år. Lenke til kommentar
sondre07 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 selv har jeg sikkert tilbakelagt over 300 timer med runescape, og bedre gratis del en det får man ikke haha, tider det jeg må ha spilt minst det tre dobbelte Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 faren min blokkerte siden for 2 uker siden -.- ehhh.. why?? selv har jeg sikkert tilbakelagt over 300 timer med runescape, og bedre gratis del en det får man ikke Flott når du svarer på spørsmål selv :!: 300 timer runescape tror jeg kan gjøre enhver sprø Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Lær deg å bruk google.->Liste over F2P MMORPG<- Lenke til kommentar
lobstar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 skal du spille gratis mmorpg kan du likeså godt laste ned en rpg fra piratebay, bare elendige gratis mmorpg her i verden, de får det ikke til. Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Lær deg å bruk google.->Liste over F2P MMORPG<- jeg gidder ikke sitte timer å lete etter spill. jeg vil heller ha anbefalinger som passer til meg skal du spille gratis mmorpg kan du likeså godt laste ned en rpg fra piratebay, bare elendige gratis mmorpg her i verden, de får det ikke til. ulovlig Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 se min video her, men læs commentsan der kommer folk med forslag på spill. Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 se min video her, men læs commentsan der kommer folk med forslag på spill. fant ikke så mange Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Gratis FPS MMO.. Face of Mankind! http://www.fomportal.com/ - Heimesida - Open beta trailer (obs, det finnes nyere videoer etter spillet kom ut i retail, men fant ingen trailers) For å forklare spillet kort: 8 factioner som er innenfor 3 kategorier: GD - Global dominion. Frosvar og orden på planeter Jorden. Krigsorientert / småkriminelle. og til slutt dei økonomiske faksjonene. LED - Law Enforcement Department - Politiet som skal holde orden på Jorden FDC - Freedom Defense Corps - Millitæret som skal trå inn der LED feiler. GoM - Guardians of Mankind - Religiøse / anti krigførings factionen. De løper heller rundt med healing gun en en rifle. Mercs - Leiesoldater som er nyttige å ha i kriger. BoS - Brotherhood of Shadows - Narkomane småkrimineller som kan produsere dop EC - EuroCore - Bruker resurser til å produsere ting med høyere kvalitet til ein billigere penge. VI - Kan transpiortere billigere CMG - Colonization and Mining Guild - seier nesten seg sjølv kva dei kan, får rabatter på å hente mineraler fra planeter Eg spiller sjølv i CMG, så viss du vil ha hjelp, så kan eg gi deg det. join oss i kampen mot EC! Sjølve spillet går ut på å ha eit flytande marked som er 100% spillerlagt. Allt utstyr kan ødeleggjast, men allt kan også produserast. Når du dør så mistar du det du har i Inventory. Det vil seie allt som du ikkje har montert på karakteren din. Dette er som regel ekstra ammunisjon, pizza hamburgere, førstehjelps-kit. Du kan velge å kjempe i førsteperson eller tredjeperson. Du kan være ein fredlig mineral sanker eller kampkjempe. Kampene kan variere fra 3manns hacking / strikesquads til 30 manns "zerg-rush". Det finnest mange klær rustninger og våpen til salg, så du kan skreddersy din karakter viss du vil det. Anbefales! Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Gratis FPS MMO.. Face of Mankind! http://www.fomportal.com/ - Heimesida - Open beta trailer (obs, det finnes nyere videoer etter spillet kom ut i retail, men fant ingen trailers) For å forklare spillet kort: 8 factioner som er innenfor 3 kategorier: GD - Global dominion. Frosvar og orden på planeter Jorden. Krigsorientert / småkriminelle. og til slutt dei økonomiske faksjonene. LED - Law Enforcement Department - Politiet som skal holde orden på Jorden FDC - Freedom Defense Corps - Millitæret som skal trå inn der LED feiler. GoM - Guardians of Mankind - Religiøse / anti krigførings factionen. De løper heller rundt med healing gun en en rifle. Mercs - Leiesoldater som er nyttige å ha i kriger. BoS - Brotherhood of Shadows - Narkomane småkrimineller som kan produsere dop EC - EuroCore - Bruker resurser til å produsere ting med høyere kvalitet til ein billigere penge. VI - Kan transpiortere billigere CMG - Colonization and Mining Guild - seier nesten seg sjølv kva dei kan, får rabatter på å hente mineraler fra planeter Eg spiller sjølv i CMG, så viss du vil ha hjelp, så kan eg gi deg det. join oss i kampen mot EC! Sjølve spillet går ut på å ha eit flytande marked som er 100% spillerlagt. Allt utstyr kan ødeleggjast, men allt kan også produserast. Når du dør så mistar du det du har i Inventory. Det vil seie allt som du ikkje har montert på karakteren din. Dette er som regel ekstra ammunisjon, pizza hamburgere, førstehjelps-kit. Du kan velge å kjempe i førsteperson eller tredjeperson. Du kan være ein fredlig mineral sanker eller kampkjempe. Kampene kan variere fra 3manns hacking / strikesquads til 30 manns "zerg-rush". Det finnest mange klær rustninger og våpen til salg, så du kan skreddersy din karakter viss du vil det. Anbefales! det ligna skremmende mye på cs Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 cs? selv om det er FPS har det ingenting likhet med CS. Her er det snakk om flere planeter man kan overta. hver planet har sine mineraler, og de som henter dem gir taxes til de som eiger planeten. Så, jo flere planeter factionen eiger, jo mer penger får en. Dette er MMO.. flere hundre spillere som løper rond over allt. Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 cs? selv om det er FPS har det ingenting likhet med CS. Her er det snakk om flere planeter man kan overta. hver planet har sine mineraler, og de som henter dem gir taxes til de som eiger planeten. Så, jo flere planeter factionen eiger, jo mer penger får en. Dette er MMO.. flere hundre spillere som løper rond over allt. ok da så jeg vist på feil youtube video da Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Begynne og spille WoW. Det er desidert det beste, det er ikke gratis og noen foreldre nekter barna å spille det, men det er bare og holde det skjult sånn som meg. Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Begynne og spille WoW. Det er desidert det beste, det er ikke gratis og noen foreldre nekter barna å spille det, men det er bare og holde det skjult sånn som meg. les the første innleget grunding først! jeg sier skal ikke koste penger i måneden! Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Begynne og spille WoW. Det er desidert det beste, det er ikke gratis og noen foreldre nekter barna å spille det, men det er bare og holde det skjult sånn som meg. les the første innleget grunding først! jeg sier skal ikke koste penger i måneden! Så spill Open WOW!! Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Begynne og spille WoW. Det er desidert det beste, det er ikke gratis og noen foreldre nekter barna å spille det, men det er bare og holde det skjult sånn som meg. les the første innleget grunding først! jeg sier skal ikke koste penger i måneden! Så spill Open WOW!! gidder ikke blir bare avhengi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå