Gå til innhold

er desperat trenger et nytt mmorpg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

prøv Global Agenda hvis du liker litt unreal tournament type mmo med (bittelittegrann cyberpunk stil)

Fallen Earth hvis du digger Mad Max.

Eve online hvis du liker sci-fi space sim. og er et av d mest kompliserte og frie mmo'ene på markedet.

prøvd Battlefield bad company 2. ikkeno mmo, men du lvlr og unlocker ting som gir litt av samme progress effekten som de fleste mmoer.

kan hende World Of Darkness online kommer senere i år.

Lenke til kommentar

faren min blokkerte siden for 2 uker siden -.-

ehhh.. why??

selv har jeg sikkert tilbakelagt over 300 timer med runescape, og bedre gratis del en det får man ikke

Flott når du svarer på spørsmål selv :!: 300 timer runescape tror jeg kan gjøre enhver sprø :p

Lenke til kommentar

Gratis FPS MMO.. Face of Mankind!

http://www.fomportal.com/ - Heimesida

- Open beta trailer (obs, det finnes nyere videoer etter spillet kom ut i retail, men fant ingen trailers)

For å forklare spillet kort:

8 factioner som er innenfor 3 kategorier: GD - Global dominion. Frosvar og orden på planeter Jorden. Krigsorientert / småkriminelle. og til slutt dei økonomiske faksjonene.

LED - Law Enforcement Department - Politiet som skal holde orden på Jorden

FDC - Freedom Defense Corps - Millitæret som skal trå inn der LED feiler.

GoM - Guardians of Mankind - Religiøse / anti krigførings factionen. De løper heller rundt med healing gun en en rifle.

Mercs - Leiesoldater som er nyttige å ha i kriger.

BoS - Brotherhood of Shadows - Narkomane småkrimineller som kan produsere dop

EC - EuroCore - Bruker resurser til å produsere ting med høyere kvalitet til ein billigere penge.

VI - Kan transpiortere billigere

CMG - Colonization and Mining Guild - seier nesten seg sjølv kva dei kan, får rabatter på å hente mineraler fra planeter

Eg spiller sjølv i CMG, så viss du vil ha hjelp, så kan eg gi deg det. join oss i kampen mot EC!

Sjølve spillet går ut på å ha eit flytande marked som er 100% spillerlagt. Allt utstyr kan ødeleggjast, men allt kan også produserast. Når du dør så mistar du det du har i Inventory. Det vil seie allt som du ikkje har montert på karakteren din. Dette er som regel ekstra ammunisjon, pizza hamburgere, førstehjelps-kit. Du kan velge å kjempe i førsteperson eller tredjeperson. Du kan være ein fredlig mineral sanker eller kampkjempe.

Kampene kan variere fra 3manns hacking / strikesquads til 30 manns "zerg-rush". Det finnest mange klær rustninger og våpen til salg, så du kan skreddersy din karakter viss du vil det.

Anbefales!

Lenke til kommentar
Gratis FPS MMO.. Face of Mankind!

http://www.fomportal.com/ - Heimesida

- Open beta trailer (obs, det finnes nyere videoer etter spillet kom ut i retail, men fant ingen trailers)

For å forklare spillet kort:

8 factioner som er innenfor 3 kategorier: GD - Global dominion. Frosvar og orden på planeter Jorden. Krigsorientert / småkriminelle. og til slutt dei økonomiske faksjonene.

LED - Law Enforcement Department - Politiet som skal holde orden på Jorden

FDC - Freedom Defense Corps - Millitæret som skal trå inn der LED feiler.

GoM - Guardians of Mankind - Religiøse / anti krigførings factionen. De løper heller rundt med healing gun en en rifle.

Mercs - Leiesoldater som er nyttige å ha i kriger.

BoS - Brotherhood of Shadows - Narkomane småkrimineller som kan produsere dop

EC - EuroCore - Bruker resurser til å produsere ting med høyere kvalitet til ein billigere penge.

VI - Kan transpiortere billigere

CMG - Colonization and Mining Guild - seier nesten seg sjølv kva dei kan, får rabatter på å hente mineraler fra planeter

Eg spiller sjølv i CMG, så viss du vil ha hjelp, så kan eg gi deg det. join oss i kampen mot EC!

Sjølve spillet går ut på å ha eit flytande marked som er 100% spillerlagt. Allt utstyr kan ødeleggjast, men allt kan også produserast. Når du dør så mistar du det du har i Inventory. Det vil seie allt som du ikkje har montert på karakteren din. Dette er som regel ekstra ammunisjon, pizza hamburgere, førstehjelps-kit. Du kan velge å kjempe i førsteperson eller tredjeperson. Du kan være ein fredlig mineral sanker eller kampkjempe.

Kampene kan variere fra 3manns hacking / strikesquads til 30 manns "zerg-rush". Det finnest mange klær rustninger og våpen til salg, så du kan skreddersy din karakter viss du vil det.

Anbefales!

det ligna skremmende mye på cs

Lenke til kommentar

cs? selv om det er FPS har det ingenting likhet med CS. Her er det snakk om flere planeter man kan overta. hver planet har sine mineraler, og de som henter dem gir taxes til de som eiger planeten. Så, jo flere planeter factionen eiger, jo mer penger får en.

Dette er MMO.. flere hundre spillere som løper rond over allt.

Lenke til kommentar
cs? selv om det er FPS har det ingenting likhet med CS. Her er det snakk om flere planeter man kan overta. hver planet har sine mineraler, og de som henter dem gir taxes til de som eiger planeten. Så, jo flere planeter factionen eiger, jo mer penger får en.

Dette er MMO.. flere hundre spillere som løper rond over allt.

ok da så jeg vist på feil youtube video da :p

Lenke til kommentar
Begynne og spille WoW. Det er desidert det beste, det er ikke gratis og noen foreldre nekter barna å spille det, men det er bare og holde det skjult sånn som meg.

les the første innleget grunding først! jeg sier skal ikke koste penger i måneden!

Lenke til kommentar
Begynne og spille WoW. Det er desidert det beste, det er ikke gratis og noen foreldre nekter barna å spille det, men det er bare og holde det skjult sånn som meg.

les the første innleget grunding først! jeg sier skal ikke koste penger i måneden!

Så spill Open WOW!!

gidder ikke blir bare avhengi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...