Mester7 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 hei! jeg trenger et nytt mmorpg spill. jeg har spilt twelve sky2 perect world, ether saga, maple story. hvet du om noe som passer til meg? og det skal ikke koste noe penger. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 runescape.. kan få fint 200t++ på gratisdelen der Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 runescape.. kan få fint 200t++ på gratisdelen der jeg tenker noe litt større. noe ekte 3d som jeg må laste ned Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 runescape er da 3d det.. og man må laste en del for å kjøre det.. men uasett får du ikke noe stort mmo gratis.. største som er gratis da er nettopp runescape Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 runescape er da 3d det.. og man må laste en del for å kjøre det.. men uasett får du ikke noe stort mmo gratis.. største som er gratis da er nettopp runescape faren min blokkerte siden for 2 uker siden -.- Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 ehhh.. why?? selv har jeg sikkert tilbakelagt over 300 timer med runescape, og bedre gratis del en det får man ikke Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 ehhh.. why?? selv har jeg sikkert tilbakelagt over 300 timer med runescape, og bedre gratis del en det får man ikke jeg vet ikke! men ikke sleng ut sånt her. jeg leter etter et nytt spill. jeg har sagt nei til runescape! så ikke fortsett med det. hvis alle poster andre ting kommer den til å bli stengt!!! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kanskje faren din ikke vil at du skal sitte å spille MMO's 24/7 Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Kanskje faren din ikke vil at du skal sitte å spille MMO's 24/7 nah er ikke det spilte runescape når jeg var mindre da ble jeg avhengi. siden da har han blokkert sidene til alle pcene eller laptopene jeg kjøper -.- Lenke til kommentar
Espen94 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Prøv runes of magic ! Har spilt det en stund, og det er meget bra graffik, og ligner egentli ganske mye på WOW. Det er gratis, å en av de beste free MMorpg spillene eg har spillt, verdt å prøve visst du er så desperat som du er Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Anbefaler at du tar en titt på Allods Online, det er et svært lovende MMORPG som det har blitt investert mange millioner i. Foreløpig er det kun i Closed Beta og det kommer i Open Beta i Februar. For all del ikke legg for mye i spillet nå, brukeren din vil bli slettet etter Closed Beta. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 anbefaler deg å høre på faren din Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Du kunne jo f.eks investert et par timer i uka på norsk skriftlig ? Evt. nettikette Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Flyff er jo gratis da. :'D Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Hva med å la vær? Sannsynlighvis en grunn te det faren din gjorde. Endret 31. januar 2010 av Tyront Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Prøv runes of magic ! Har spilt det en stund, og det er meget bra graffik, og ligner egentli ganske mye på WOW. Det er gratis, å en av de beste free MMorpg spillene eg har spillt, verdt å prøve visst du er så desperat som du er har prøvs runes of magick det ar kult en stund men det var for hopløst å lvle å få brae våpen til pvp. alt var svinedyrt. jeg var lvl 23 rouge/warrior og tapte til en lvl 15!! det er bare for dumt. Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Anbefaler at du tar en titt på Allods Online, det er et svært lovende MMORPG som det har blitt investert mange millioner i. Foreløpig er det kun i Closed Beta og det kommer i Open Beta i Februar. For all del ikke legg for mye i spillet nå, brukeren din vil bli slettet etter Closed Beta. har sett litt på det å fant ut at på høyere lvler tar det år å lvle og pvp systeme var litt dårlig syntes jeg. fordi pvp er noe jeg like godt Hva med å la vær? Sannsynlighvis en grunn te det faren din gjorde. jeg var en seks år gammel unge som var avhengi av runesca<pe derfor blokkerte han det. han har ikke noe imot andre mmorpg`s Lenke til kommentar
Croome Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Dette er den dummeste tråden jeg har lest på lenge Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Tja, noen forslag : Dungeons and Dragons Online : Gratis og det er mulig å tjene poeng for å få tilgang til større deler av spillet. Runes of Magic : Har du ikke penger her i spillet så må du grinde, fullt mulig å få en god spiller om du bruker tid på det. Og så har du Runescape i 3d også, Wurmonline men akkurat det spillet tviler jeg at du kommer til å spille fordi det er ekstremt langdrygt. Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Dette er den dummeste tråden jeg har lest på lenge så ikke les den da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå