Gå til innhold

er desperat trenger et nytt mmorpg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ehhh.. why??

selv har jeg sikkert tilbakelagt over 300 timer med runescape, og bedre gratis del en det får man ikke

jeg vet ikke! men ikke sleng ut sånt her. jeg leter etter et nytt spill. jeg har sagt nei til runescape! så ikke fortsett med det. hvis alle poster andre ting kommer den til å bli stengt!!!

Lenke til kommentar

Anbefaler at du tar en titt på Allods Online, det er et svært lovende MMORPG som det har blitt investert mange millioner i. Foreløpig er det kun i Closed Beta og det kommer i Open Beta i Februar.

For all del ikke legg for mye i spillet nå, brukeren din vil bli slettet etter Closed Beta.

Lenke til kommentar
Prøv runes of magic !

Har spilt det en stund, og det er meget bra graffik, og ligner egentli ganske mye på WOW.

Det er gratis, å en av de beste free MMorpg spillene eg har spillt, verdt å prøve visst du er så desperat som du er ;)

har prøvs runes of magick det ar kult en stund men det var for hopløst å lvle å få brae våpen til pvp. alt var svinedyrt. jeg var lvl 23 rouge/warrior og tapte til en lvl 15!!

det er bare for dumt.

Lenke til kommentar
Anbefaler at du tar en titt på Allods Online, det er et svært lovende MMORPG som det har blitt investert mange millioner i. Foreløpig er det kun i Closed Beta og det kommer i Open Beta i Februar.

For all del ikke legg for mye i spillet nå, brukeren din vil bli slettet etter Closed Beta.

har sett litt på det å fant ut at på høyere lvler tar det år å lvle og pvp systeme var litt dårlig syntes jeg. fordi pvp er noe jeg like godt

Hva med å la vær? Sannsynlighvis en grunn te det faren din gjorde.

jeg var en seks år gammel unge som var avhengi av runesca<pe derfor blokkerte han det. han har ikke noe imot andre mmorpg`s

Lenke til kommentar

Tja, noen forslag :

Dungeons and Dragons Online : Gratis og det er mulig å tjene poeng for å få tilgang til større deler av spillet.

Runes of Magic : Har du ikke penger her i spillet så må du grinde, fullt mulig å få en god spiller om du bruker tid på det.

Og så har du Runescape i 3d også, Wurmonline men akkurat det spillet tviler jeg at du kommer til å spille fordi det er ekstremt langdrygt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...