Gå til innhold

Bahrami - fake-truther som jobber for makteliten?

Anbefalte innlegg

Politivolden øker i USA. Nå har de ikke lenger lov til å stille et spørsmål til politikerne sine, før de blir arrestert.

http://www.youtube.com/watch?v=0ooFc8lYbw8

Det er jo en kjent sak at konspirsjonsteoretikere hater alle som er uenige med dem, men mest av alle hater de alle de som er nesten uenige med dem. Disse er er nemlig fake-truthers!

Mitt spørsmål til konspirasjonsteoretikerne er da: Er mannen som brøt seg inn i NRK-sendingen i går, Armin Bahrami, fake- eller real-truther?

Endret av Marxisten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Omtalte person og den gjengen rundt nyhetspeilet meiner nok at dei er true-truhtseekers.

Eg vil hevde at denne gjengen er den egentlege fake-truhtseekers og at dei som blir falla fake-truhtsekers er dei virkelege truhtseekers.

Argumentasjonen min er at nesten uansett sak/tema som blir drøfta så ender ein i illuminati og jødenes overtaking av verden.

Dette er ein vedtatt sannheit for denne gjengen, drøftinger / kjeldeskepsis rundt dette er fullstendig uaktuelt. I tillegg så er alt som kjem frå myndigheitene løgn.

Dermed så er denne gruppe veldig fastlåste i eit sett tankebaner, som ikkje tillet skepsis i realiteten. Det er løgn frå myndigheitene og illiminati er sant.

Faktisk virker det som ei religiøs oppbygning, med stygge tendenser til fanatisme.

Gruppa som blir kalla falske truhtseekers er dei som vurderer det meste med skespsis, også vedtatte sannheiter. Dermed kjem dei i konflikt med førstnevnte gruppe sidan sannheitene deira også blir vurdert med skepsis.

Eg vil ikkje avfeie konspirasjonsteoriene som reint humbug.

Det eg er meir skeptisk til er at alt som skjer i verda i dag skyldes ein organiasjon angiveleg stifta for fleire hundre år sidan, og samtidig er alt det vonde i verda jødenes feil.

Desse to "sannheitene" kjøper eg ikkje.

Forøvrig synes eg denne sida er ei fornuftig kjelde:

http://skepsis.no/blog/

Endret av Jankee
Lenke til kommentar

Så mange hyggelige, open-minded innslag som har kommet inn.

Har vel noe med at dere er mere intelligente og vet bedre det da, sikkert.

Verden har jo ikke blitt gal i løpet av de siste århundrene.

Verden kunne ikke vært mere naturlig og normal, skal jeg si deg!

Og hvis den ikke er det, vel, da er det menneskenaturen som har forårsaket det.

Vi vet jo alle at det alltid har vært, igjennom hele den menneskelige historien, mennesker som spiser mat proppet full av kjemikalier, bruker tiden på å bli fortalt hvordan man skal tenke, og å bruke livet sitt på å skaffe seg en tittel.

Sånn har vi alltid vært.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
Skal ikke så mye til for å være mer intelligent enn denne krokodillesekten. Fint å være open-minden, men det gjelder å ikke være så åpen at hjernen detter ut.

Lol!

Jeg snakker ikke om nyhetsspeilet-"sekten", men konspirasjonsteori og teoretikerene generelt.

Å forstå at Bush's medlemskap i en sex-kult; Skull & Bones, ikke bare er av sjangeren "frimureri = gutteklubb", er ikke å ha hjernen falle ut.

Sex-kulter er altså ikke gutteklubber.

Det er gjerne slik skeptikere har vært i lang tid.

Hvis en "alternativ forsker" e.l er med i en sekt, da er det noe helt forferdelig og satanisk med å være med i en sekt. Men når en myndighetsperson er medlem i en enda værre sex-kult, da snur vi på det; "gutteklubb! gutteklubb! de hjelper bare hverandre til å bli rike! nada problemo, chill out folkz! vi har bare presidenter som har pult hverandre i rumpa!"

PS: Jeg snakker her om pseudo-skeptikerene. De kaller seg skeptikere, men er ikke annet enn motparten til den alternative gruppen; myndighets-dyrkere e.l

Det finnes ordentlig skeptikere, og disse kan jeg se mye opp til. De finnes, og jeg er stolt av de, men mestepartne av dere og de som kaller seg "skeptikere" er ikke annet enn motparten til det alternative.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar

Nå er det ingen beviser på at S&B er en sex-kult, og det er uansett GWB sitt privatliv, ikke noe vi har med å stikke nesa vår oppi.

Jeg er skeptiker, og jeg tror verken på at Osama eller sex-kulter styrer verden. Verden er mer komplisert enn som så.

Og hvis du tror jeg dyrker myndighetene, tar du feil. Jeg er nok den som har mest mot politikere her på forumet.

Endret av Marxisten
Lenke til kommentar
Nå er det ingen beviser på at S&B er en sex-kult, og det er uansett GWB sitt privatliv, ikke noe vi har med å stikke nesa vår oppi.

Jeg er skeptiker, og jeg tror verken på at Osama eller sex-kulter styrer verden. Verden er mer komplisert enn som så.

Og hvis du tror jeg dyrker myndighetene, tar du feil. Jeg er nok den som har mest mot politikere her på forumet.

http://www.youtube.com/watch?v=0ooFc8lYbw8

Jeg mener at det er noe vi skal stikke nesa oppi, jeg.

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
Hvis du er så mot disse maktmenneskene, hvorfor blir du ikke liberalist?

Du og liberalist-dritten din.

Hvor mange timer satt du oppe i går og insisterte på at jeg ikke allerede er en liberalist, og at jeg må bli som deg?

Jeg er liberal og det holder for meg. Det betyr ikke at jeg har tenkt til å være som deg, gjøre som deg, eller tenke som deg.

Jeg har min fremgangsmåte, og har ikke tenkt til å delta i noen av dine aksjoner om jeg ikke har lyst til det. Det er det å være liberal handler om: friheten til å velge!

Lenke til kommentar
Hvis du stemmer for fascisme, har du ingen grunn til å klage når du får det du ber om. Men du liker kanskje å ha disse skøllerne å kjempe mot? Gir det tilværelsen mening?

Jeg stemmer ikke i det hele tatt.

Slutt med alle påstandene dine. Du er værre enn konspirasjons-teorikerene som sier at maktfolka er reptiler; de sier i det minste en ting, du kommer opp med noe nytt hvert 10ende minutt.

Også går du enda lengre, og prepper på enda mere, ved å si at jeg "nyter resultatet av den første påstanden" som bare er enda en påstand på påstanden. Til slutt ender du vel opp med å si at jeg er Nazist óg?

Fra hippie; peace & love, som er min selværklerte tittel, til Nazist? Enten må du jo leve av å prøve å terge andre, eller å være veldig paranoid og flink til å missforstå, for konklusjonene dine er ikke fulgt opp med mye logikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...