snodre93 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Hei vil bare sjekke en siste gang om jeg har absolutt alt jeg trenger for å bygge denne http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...01-F9850C812E95 Det skal være dualmonitors. Så mitt spørsmål er, hva kommer jeg til å trenge til å bygge den og gjøre den klar til å startes? Verktøy og alt. Og hvordan setter jeg opp dualmonitors Endret 29. januar 2010 av snodre93 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hvis du har tenkt å game over 2 skjermer så må du være obs på at i skytespill, så vil siktet komme midt mellom skjermene. Det fungerer særdeles dårlig. Om det er andre spill som er aktuelle, så må du nesten se det ann på støtten. ang deler, ser ok ut. Lenke til kommentar
snodre93 Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Hvis du har tenkt å game over 2 skjermer så må du være obs på at i skytespill, så vil siktet komme midt mellom skjermene. Det fungerer særdeles dårlig. Om det er andre spill som er aktuelle, så må du nesten se det ann på støtten. ang deler, ser ok ut. Men jeg har en kompis jeg var hos og da spilte han world in conflict på ene skjermen og så på big bang theory på den andre Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Joda, til slikt fungerer det. Bruker 2 skjermer til akkurat det samme selv Jeg ville bare gjøre deg obs på det om du tenkte du skulle spille på begge skjermene på en gang (i.e. bildet strukket ut over begge). Med 2 skjermer kan akkurat det bli problematisk i f.eks. skytespill og bilspill ettersom midten av bildet ville bli midt mellom begge skjermene Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Vil bare slenge inn at om du ønsker XP støtte bør du kjøpe Win7 Pro og ikke Home versjonen Lenke til kommentar
snodre93 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Vil bare slenge inn at om du ønsker XP støtte bør du kjøpe Win7 Pro og ikke Home versjonen Takk det var jeg ikke klar over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå