DeadManWalking Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg driver å laster ned med utorrent, hastigheten ligger på 10kbps-40kbps, crappy torrent. Vi har nextgentel fri fart, og hun påstår at videoene på youtube er trege (noe de ikke er på min maskin) fordi jeg laster ned? Hvordan kan jeg banke inn i det ikke-datakyndige hodet hennes at min lille ubetydelige nedlasting ikke har noe med kapasitetmangelen til youtube å gjøre? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Bare lyv å si du ikke laster ned. Letteste løsningen spør du meg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Enig med Dynejonas. Men husk at µTorrent måler speeden i kBps, sikker på at det ikke er 10kBps-40kBps du laster ned med? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Ja, riktig. Stor B. Ja, må lyge. Irriterende bare. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nettet mitt går også treigt når jeg laster ned fra uTorrent med kun 10-40 kBps. Så det kan jo ha noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Antall connections samtidig kan også ha noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Monday Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg driver å laster ned med utorrent, hastigheten ligger på 10kbps-40kbps, crappy torrent. Vi har nextgentel fri fart, og hun påstår at videoene på youtube er trege (noe de ikke er på min maskin) fordi jeg laster ned? Hvordan kan jeg banke inn i det ikke-datakyndige hodet hennes at min lille ubetydelige nedlasting ikke har noe med kapasitetmangelen til youtube å gjøre? Hvordan er dere koblet opp? (hvis hun sitter på en bærebar med trådløst og du sitter med kabel så er forskjellig youtube hastighet selvforklarende) Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Begge via trådløst. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 For det første så er det hastigheten på UPLOAD på torrenten din som lager mest trøbbel. For det andre så er det antall connections fra torrentene som kverker farten og stabiliteten til ruteren, ikke hastigheten. Om du har 100 connections på 1 kb/s hver, så vil det sannsynligvis bety trøbbel selv om farten er lav. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 De fleste billige routere tåler torrents særdeles dårlig. Enten sett ned antall global connections til 50, eller kjøpe en skikkelig router. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg har NGT sin inteno satt i bridge med min egen linksys boks. Så jeg tror den skal takle det helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå