Gå til innhold

Samsung Omnia HD eller Pixon

Mira6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde hjulpet veldig om du hadde fortalt kva bruk du generelt bruker på telefonen, Kamere, epost osv...

Har desverre ikkje erfaring men ingen av desse telefonene men hadde hjulpet meg om eg viste kva telefon du ser etter

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Hadde hjulpet veldig om du hadde fortalt kva bruk du generelt bruker på telefonen, Kamere, epost osv...

Har desverre ikkje erfaring men ingen av desse telefonene men hadde hjulpet meg om eg viste kva telefon du ser etter

Mye kamera, da, så der skal Pixon være best. Jeg trives forøvrig meget godt med s60 (har hatt nokia n73, n79, n82 - stort sett). Jeg får fnatt av "vanlig ordinære" sony ericsson (siste var en k850i). Selv om kameraet er bra så er resten bare gørr kjedelig.

Er nok en liten duppe-dings-jente, og dersom Pixon er like platt som ericsson i alt annet enn kamera, så bør jeg vel gå for Omnia(?). Er dog utrolig lei av kamera uten blits. Er så stor forskjell på fotolys og blits.

Jeg trenger egentlig ikke telefon med smartsystem, men jeg liker følelsen av å "ha dem der" (hvis du skjønner?). Mail har jeg på data'n, og bruker ikke spesielt mye. Surfe nett på mobil synes jeg koster for mye når jeg kan velge pc i umiddelbar nærhet.

Liker telefoner som veier litt. Man skal kjenne at man har en telefon i lomma. Så der bryr jeg meg ikke om vekten til Omnia.

Frister pitte-litt med det utrolige kameraet til Pixon. Men. Jeg vet ikke. Skrik!!!!!!!

Lenke til kommentar

Sitte sjølv med smartphone N97 og HTC Touch pro 2 som eg veldig fornøyd men nettop pga. E-post som gjer dagen litt lettere for meg.

Sett ein del no på desse telefonene men eg klare faktisk ikkje å velge ut ein av dem. Synest det var ganske domt at ingen av dem hadde 3,5 millimeters minijack. Vist kamera er ein viktig funksjon er Samsung sin Pixon 12 model faktisk imponerende bra (Sjølv om 12 megapiksler er ein form for reklame) er kameraet imponerende.

Eg tru du blir veldig fornøyd uansett vilken model du velger, men i kamera er pixon den store vinneren

Lenke til kommentar
Sitte sjølv med smartphone N97 og HTC Touch pro 2 som eg veldig fornøyd men nettop pga. E-post som gjer dagen litt lettere for meg.

Sett ein del no på desse telefonene men eg klare faktisk ikkje å velge ut ein av dem. Synest det var ganske domt at ingen av dem hadde 3,5 millimeters minijack. Vist kamera er ein viktig funksjon er Samsung sin Pixon 12 model faktisk imponerende bra (Sjølv om 12 megapiksler er ein form for reklame) er kameraet imponerende.

Eg tru du blir veldig fornøyd uansett vilken model du velger, men i kamera er pixon den store vinneren

Når det gjelder e-post... mulig jeg er teit, men jeg mener da å huske at jeg har hatt e-post i nesten samtlige mobiler jeg har hatt, smarttelefon eller ei. Selv mine sony ericssons brukte jeg til å send/motta e-post. Er jeg helt på jordet her??

Lenke til kommentar

Mangen av telefonen har støtte for e-post klient. Men no tenkte eg litt meir rettet mot meg sjølv i arbeid der eg har faktisk bruk for ein bra epost mobil.

Men angånde telefonene du har velger, blir du fornøyd. Gjekk retningen mot OmaniaHD til eg såg bildene Pixon telefonen tok som var rett og slett imponerende.

Du har sikkert lest testen fra amobil på, pixon Fant test fra dinside på Omnia HD

Vist du er ute etter ein kamera telefon sier eg slå til :=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...