Gå til innhold

PL: 31.01.10 v Manchester United, Emirates Stadium

Prinz Poldi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er bare å si gratulerer til United..

FY FAEN for en jævla drittkamp, jeg grått nest på slutten. Hadde heller tatt et 0-10 tap om gutta hadde vist noen som helst innsats, helvete heller!

Det var vel omtrent det jeg har og si om kampen, men jeg vil gjerne kommentere diskusjonen som har pågått her.

Jeg er JÆVLIG enig i det United gutta holder på med akkurat nå, Arsenal og United skal være rivaler som gir alt samme faen mot hverandre, og et tap skal svi og bli gnidd inn.

Som Game sier så bra "Man må kjenne smerte for å kjenne glede", sitert fra hukommelsen.

Jeg skjønner jævla godt at det svir, trust me. Jeg kjenner bare United supportere, endte tilslutt opp med å knuse telefonen, takk gud for at jeg skal ha ny imorgen.

Men problemet her er ikke at de kommer inn og mobber, eller at vi har tidenes Arsenal briller, problemet blir jo at vi klager på at de gnir inn enn storseier. Hva er vitsen med å være supporter om man bare sitter for seg selv og jubler? Glede skal deles med andre, på godt og vondt. Litt må vi tåle.

Lenke til kommentar

Samtykker og setter to streker under innlegget til Chancelor. Kudos til deg for at du klarer å se det store bildet allerede noen timer etter kampslutt, jeg vet med meg selv at det hadde vært sjanseløst for mitt vedkommende.

Når du lar deg provosere av "anonyme" innlegg på et random fora, når du finner deg selv gråtende i en mørk krok med JD's flaska i hånda etter et forsmedelig tap - først da vet du hva fotball er og den kjipe siden av å være det som er min definisjon på en ekte supporter. Når man er på det stadie av engasjement og lidenskap gir seire over rivaler orgasmiske/euforiske følelser, som gjør opp for det vonde når det går dårlig. For meg spiller det ingen rolle om du vært supporter i 1 uke eller 90 år, for sålenge man blir følelsesmessig påvirket er man på sett og vis bundet til klubben. Derfor koser jeg meg litt når innleggene mine før og etter kamp faktisk traff noen nerver, i det jeg har oppfattet som følelsesløse og distanserte brukere inntil i dag.

PS: Som notorisk overtroisk kommer jeg til å fortsette å være "ekkel" før storkamper, da det funket utmerket i forkant av denne matchen. Det blir å jinxe lykken å endre på en winning recipe, eller hva? Forhåpentligvis holder jeg koken til neste gang vi møtes... Dere får lagre denne kampen i harddisken og ta den frem som motivasjon for å "ta igjen" neste gang det er deres tur til å strekke hendene i været :)

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Kommer til å legge meg med et smil om munnen selv om kampen gikk rett i dass, men det skal være sånn at man må kjenne smerte for å ha noe å glede seg over når det skjer noe bra. Så Chancelor og Game sine innlegg får meg til å se positivt på det, selv om det egentlig svir noe grusomt :)

Lenke til kommentar

Etter kampen så virker det ikke som om alle spillerne ga 100%.

Man så klart at Arshavin prøvde ganske hardt, men skuddene hans satt desverre ikke idag. Vermaelen prøvde litt også, samt at man så på slutten at Gallas også liker å vinne. Resten av laget virket litt likegyldige. I tillegg så hadde Denilson, Clichy og Almunia en "smådårlig" kveld.

Lenke til kommentar
Håper forøvrig at andre enn oss United-supportere får øynene opp for det Fletcher gjør ute på banen. Topp 5-midtbanespiller i verden p.d.d.

Fint innlegg, men her er jeg nok uenig. Syntes du virkelig han er bedre enn Cesc, Xavi, Iniesta, Ronaldo, Essien eller Messi?

I fare for å ødelegge den utrolige søte rosa tyggegummi-bobla, må jeg bare sitere dette. Hadde denne diskusjonen i hele går natt med en Barca-supporter, og jeg spør deg som jeg spurte han: Vet du i det heletatt hvilken rolle Fletcher har i United? Ser du United-kamper? Når du sammenligner med Ronaldo, Messi, Cesc osv får det meg til å undre om du i hele tatt så hva du svarte på.

Topp 5 er nok i sin posisjon, ikke raskeste ving, lisselegger eller største driblefant, så har vi det til neste gang. Argumenter for hvem du syns er bedre.

For å vise at til og med jeg, som kranglete, sippete, hoverende, oppsternasig, selvsentrert United-supporter, kan være hyggelig, så må jeg få sagt at det er plenty av ålreite Gooners (her).

Lenke til kommentar

Takk for kampen. Emirates er en veldig fin stadion. Stadium Tour der var fantastisk, ikke minst tour guide fyren som var utrolig morsom og for en eller annen grun elsket å disse Liverpool som selvfølgelig passet perfekt for meg. Ellers var det mye historie osv; rett og slett en god tour. Dere må nok alle oppleve den en gang.

Over til kampen; dere har ikke peiling på hvor mye Denilson ble trashtalked rundt oss. Folk ville helt seriøst drepe han. Og med god grunn egentlig, Denilson så ut som han ble buttraped eller noe og bare sto der på banen i trauma elns. Han fortsetter i samme stil som de forrige kampene ja. Og Almunia kommer rett og slett aldri til å bli bedre, han er en drittkeeper og sånn er det bare. Når han sentret ballen rett til Nani som fikk åpent mål begynte jeg å le, heldigvis ikke så høyt da; og det ble egentlig ikke hørt av noen siden alle begynte å rope "FUCKIN HELL ALMUNIA" osv...

Song var rett og slett sliten etter ACN eller noe, selv om han egentlig var helt grei. Og jeg satt bak Nani/Clichy duellen i første og fy faen; enten så var Nani Gud eller så var Clichy full. Det funket ihvertfall bra for oss der for å si det mildt. Ellers var Rosicky gøy å se på, ganske syk og var god gjennom hele kampen som kan ikke helt sies om Fab som var veldig opp og ned; og av og til ignorerte veeeldig gode pasningsmuligheter som når Rosicky var helt ledig ned til venstre og ble ignorert også skyter Fab over (et par ganger).

Ellers var Arshavin UTROLIG skummel på begynnelsen, jeg trodde vi skulle slippe inn 2-3 bare til han, og det andre skuddet hans så jeg og noen av de rundt meg inne. Var sikker på at det ble 1-0 i et lite sekund. Han har så SYKT raske føtter at jeg ble svimmel av å se på han.

Disse to lagene har noen vanvittige fotballspillere, det er ihvertfall sikkert. Som gjorde det til en vanvittig opplevelse; selvfølgelig litt ekstra spesielt for meg mtp. kampbildet og resultatet osv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...