Xanman Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ikke en ufortjent seier til United, men hadde vi hatt van Persie på laget tror jeg resultatet hadde sett annerledes ut. Hadde vi Vidic da? Hva med Ferdinand? O'Shea??? Skjønner at dere også har hatt en del skader, men i dag gikk det opp i opp. Jeg bare peker ut hva vi manglet i dag, er det noe galt i det? Det er jo Wengers feil at vi ikke har god nok dekning der fremme, det var ikke ment som kritikk mot dere. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Haha, så jeg kan ikke ytre hva jeg vil i vår egen ARSENAL tråd? Det fra vårt perspektiv på en sak. Vi spilte veldig bra på slutten, men synd at det var for seint. United vant fortjent, kan ikke huske at jeg har sagt noe annet. Ser jo ut som at du er bitter og ute etter oss, spes meg. Etter det vi kom med påstand i VÅR EGEN TRÅD at Arsenal er det beste laget, bedre enn Chelsea. Sånt tåler du såpass ikke, men ro deg ned. Ikke ta det seriøst, dessuten det er et sted for goonere. Hvis vi mener at ManUtd og Chelsea er bedre, hva faen gjør vi her da? Alle supportere sitter jo i sin tråd og mener at sitt lag er best. So what? Lev med det. Lær deg norsk, ref. wisbatov sitt innlegg. Du må gjerne mene at Arsenal er bedre enn alle i verden, men da må du forvente å bli ledd av, både her og i andre tråder. Jeg er kokrolig, det er du som virker oppskaka. Jeg klarer fint å leve med at du og andre har helt vanvittige gooner-briller, men jeg kommer altså til å kommentere det når jeg mener det er passende. Og andre supportere klarer vanligvis å innse det når de ikke er gode nok. og det "fantastisk pene" Arsenal-spillet funker ikke mot sterkere motstand. Kanskje ein fristande ting å sei, men dette laget har vist at dei kan slå kven som helst med flott spel. Det har også tapt 1-2 på OT samt 3-0 og 3-1 på Emirates mot sterk motstand denne sesongen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Ja? Når dere er så desperate å rakke ned, hva med å nyte seieren i din egen tråd? Vi har spilt bra, spes på slutten. Det kunne fort ha vært 2-3 eller 3-3, men dog ikke helt fortjent hvis det har skjedd. United var best som kollektiv, derfor vant dere. Etter å ha utnyttet svakhetene våre som vi har påpekt, og dessverre det er noe Wenger ikke vil innrømme. Jeg vil bare si gratulerer med seieren Endret 31. januar 2010 av Fox Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ikke en ufortjent seier til United, men hadde vi hatt van Persie på laget tror jeg resultatet hadde sett annerledes ut. Hadde vi Vidic da? Hva med Ferdinand? O'Shea??? Skjønner at dere også har hatt en del skader, men i dag gikk det opp i opp. Jeg bare peker ut hva vi manglet i dag, er det noe galt i det? Det er jo Wengers feil at vi ikke har god nok dekning der fremme, det var ikke ment som kritikk mot dere. Jeg vil tro poenget til Latias er at det ikke gir mening å si "kampen ville sett annerledes ut om vi ikke hadde *** skada", fordi det andre laget også gjerne har skader. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ikke en ufortjent seier til United, men hadde vi hatt van Persie på laget tror jeg resultatet hadde sett annerledes ut. Hadde vi Vidic da? Hva med Ferdinand? O'Shea??? Skjønner at dere også har hatt en del skader, men i dag gikk det opp i opp. Jeg bare peker ut hva vi manglet i dag, er det noe galt i det? Det er jo Wengers feil at vi ikke har god nok dekning der fremme, det var ikke ment som kritikk mot dere. Og jeg sier hva vi manglet. Noe galt med det da? Jeg vil tro poenget til Latias er at det ikke gir mening å si "kampen ville sett annerledes ut om vi ikke hadde *** skada", fordi det andre laget også gjerne har skader. Ja, det var det. Men orker ikke å krangle mer nå. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ikke en ufortjent seier til United, men hadde vi hatt van Persie på laget tror jeg resultatet hadde sett annerledes ut. Hadde vi Vidic da? Hva med Ferdinand? O'Shea??? Skjønner at dere også har hatt en del skader, men i dag gikk det opp i opp. Jeg bare peker ut hva vi manglet i dag, er det noe galt i det? Det er jo Wengers feil at vi ikke har god nok dekning der fremme, det var ikke ment som kritikk mot dere. Og jeg sier hva vi manglet. Noe galt med det da? Ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hallo? HELT fortjent seier til united dette. Vi spille boss. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Nei, kødder du? :O Torstein! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Og bare så det er sagt; JA, jeg har metertykke Arsenal-briller. Uansett hvor rævva vi spiller, vil jeg alltid prøve å plukke frem det positive fra kampen. Hvorfor? FORDI JEG ER GOONER! Er det så vanskelig å forstå? Det er ingenting jeg hater mer enn folk som ikke takler motgang, og begynner å kalle favorittlaget sitt for møkkalag, osv. Det er nettopp derfor jeg halvveis har gitt opp Gunners.no. Jeg har sagt mitt, og vil gratulere dere med seieren. PROUD TO BE A GOONER! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg skal la være å plage dere her i dag og prøve å være forståelsesfull for at det koker hos dere, satser på at det er en roligere stemning i morgen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 PROUD TO BE A GOONER! +1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det spiller ikke noe rolle, for vi får ikke sagt noe utfra vårt eget ståsted uten dere kommer inn og slenger inn kommentar noe ala som "herregud, sneversyn" United spilte bra, ikke noe tvil om det. Men vi kunne ha gjort bedre i ditt og datt, åssen kan vi diskutere det DA?!?!?!? Det er ihvertfall ikek mulig i her... Det ser ut som at jeg vender tilbake til gunners.no Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 zlazor, nå har du vært litt for snilt mot Denilson. To? Nevn gjerne hva han har gjort bra. Han har da vært på banen og han har gjort noe ting riktig, selv om det ikke har vært mye. Du får to til å høres ut som en veeeldig god karakter. Hahaha, are you Wenger in disguise, GoreGalore? "Offensive pasninger" er bare pasninger som går skrått fremover, dere slår jo pasninger frem og tilbake gang på gang, småspill vinner dere ikke kampene. "Avslutningene" deres er jo halvparten håpløse skudd utenfor 16-meteren. Det her er latterlig, dere spilte ræva med ungene deres og fikk juling. Fabregas skulle jo komme og vise oss, woohoo? Herlig spill av Fabregas, du. Han ble voldtatt av Fletcher. EDIT: Når det gjelder klare sjanser, hadde vi jo flere også. Vist du ikke har noe vetig å si kan du like gjerne lavær. Latterlig å høre på deg og du summerer vell egentlig opp den gjenomsnitlige united supporter. Fortjent United seier. Ikke har noe vettig å si? Wisbatov sier da for pokker akkurat det som trengs å sies. Dere spilte dass, Fabregas ble utspilt, dere hadde ballen mye uten å få til en dritt med den, og det "fantastisk pene" Arsenal-spillet funker ikke mot sterkere motstand. Du er klar over at du er på Arsenal delen av forumet? Eneste grunn for at noen kommer inn her og slenger drit om Arsenal er bare for å gni det inn, være en drit sekk og gjøre alt du kan for å lage krangel. I mine øyner er ikke det noe vetig. Ja, du har jo mye å si, Zlazor. Så engasjert Arsenal, Brann, Everton og Atletico-supporter du er. GoreGalore kom med et latterlig innlegg som fortjente et like latterlig svar, så mye som dere hauset opp Fabregas og rakket ned midtbanen vår før kampen fortjener dere å få det slengt tilbake. Hvem er Cesc? Frivolous posts require ridiculous answers. Det er ingen tvil om at dere var det dårligste laget på banen, ta deg en bolle Arsenal-"supporter". Jeg har da mye å si om Arsenal, det du kommer med er i mine øyner drit. Nok en gang vil jeg si: dette er et Arsenal forum, du kan ikke forvente å få ros og blide smil når du kommer å gjør sånt som du gjør. Haha, så jeg kan ikke ytre hva jeg vil i vår egen ARSENAL tråd? Det fra vårt perspektiv på en sak. Vi spilte veldig bra på slutten, men synd at det var for seint. United vant fortjent, kan ikke huske at jeg har sagt noe annet. Ser jo ut som at du er bitter og ute etter oss, spes meg. Etter det vi kom med påstand i VÅR EGEN TRÅD at Arsenal er det beste laget, bedre enn Chelsea. Sånt tåler du såpass ikke, men ro deg ned. Ikke ta det seriøst, dessuten det er et sted for goonere. Hvis vi mener at ManUtd og Chelsea er bedre, hva faen gjør vi her da? Alle supportere sitter jo i sin tråd og mener at sitt lag er best. So what? Lev med det. Lær deg norsk, ref. wisbatov sitt innlegg. Du må gjerne mene at Arsenal er bedre enn alle i verden, men da må du forvente å bli ledd av, både her og i andre tråder. Jeg er kokrolig, det er du som virker oppskaka. Jeg klarer fint å leve med at du og andre har helt vanvittige gooner-briller, men jeg kommer altså til å kommentere det når jeg mener det er passende. Og andre supportere klarer vanligvis å innse det når de ikke er gode nok. og det "fantastisk pene" Arsenal-spillet funker ikke mot sterkere motstand. Kanskje ein fristande ting å sei, men dette laget har vist at dei kan slå kven som helst med flott spel. Det har også tapt 1-2 på OT samt 3-0 og 3-1 på Emirates mot sterk motstand denne sesongen. Syns det er litt teit å dra inn OT kampen, med tanke på hvordan den kampen var. Vi har hatt vær vår beste kamp, vi på OT, dere på Emirates. At vi klarte å tape på OT var utrolig. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Det ser ut som at jeg vender tilbake til gunners.no Hade bra. Artig å se at mine innlegg før kampen bærer frukter, spesielt ettersom Wisbagud følger opp i samme stil underveis i kampen. At enkelte i ren frustrasjon hevder at Arsenal var best er for meg hinsides idioti og er en god forklaring på hvordan blindøyde gooners presterer å likestille Arsenal med Barca. Det er ikke samme nivå eller kvalitet over spillet for en femmer. Gåtur i parken. At Arsenal får presse og skyte fra hold mot slutten av kampen er naturlig, da United har lagt seg tilbake og rir på ledelsen. Som Ron Atkinson så pent sa: Rooney kunne scoret 5 mål i dag. Denne kampen er nok et bevis på at Fletcher er en av verdens beste midtbanespillere, selv om han aldri blir anerkjent av kunnskapsløse bleier blant andre lags supportere. Hadde ikke noen problemer med å ta lurven av Fabregas, mens Carrick tok seg av babyen Denilson og oppskrytte (i Arsenal campen, blant oss "andre er han fortsatt mediocre) Song. Utrolig skuffende av vi er så uengasjerte på kontringer mot slutten. Burde scoret minst 6-7 i denne kampen. Arsenal? 2-3, om jeg er grei. Plankekjøring Endret 31. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 og det "fantastisk pene" Arsenal-spillet funker ikke mot sterkere motstand. Kanskje ein fristande ting å sei, men dette laget har vist at dei kan slå kven som helst med flott spel. Det har også tapt 1-2 på OT samt 3-0 og 3-1 på Emirates mot sterk motstand denne sesongen. Og? Alle lag tapar kampar. ManUtd har jo tapt to store kampar denne sesongen. Samtidig har begge lag vunne kampar mot sterk motstand. Spelet er det i og for seg ikkje mykje gale med, men mentaliteten til denne spelargruppa i storkampar er diskutabel. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 takk for kampen i dag. Som United-fan så er eg sjølvsagt av den oppfatning at vi vinner fullt fortjent og at vi kunne hatt endå eit mål eller to, i tillegg til at tidenes mest forvirra Brown burde finne på noko anna enn å hjelpe Vermaelen til å score. Når det er sagt så er det fullstendig klart at om Arshavin hadde vore i litt skarpare form i dag, så kunne han fort fått eit mål eller to. Den største fordelen til united i dag, var at dei fleste avslutningane til Arsenal kom frå distanse og utanfor 16, medan Arsenal heller ikkje fekk tid til å spele sin fotball langt inn på United sin banehalvdel. Arsenal hadde mest av ballen, men i dei fleste tilfella i forholdsvis ufarlege situasjonar. i tillegg så møter de det som Mourinho i fjor kalte Europas beste kontringslag, så at ikkje Canal+ har fått med seg at United kan å spele kontringsfotball før i dag, er for meg ei stor gåte. Eg følte meg aldri sikker på at vi kom til å få det lett, og sjølv på 0-3 satt eg ytterst på stolen og beit negler, for eg veit av tidlegare erfaring korleis det kan vere å møte Arsenal. I dag strakk det ikkje heilt fram for dykkar del, men eg håper de slår hardt tilbake neste helg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Vennligst ikke snakk om "dere United-supportere" når du siterer meg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det ser ut som at jeg vender tilbake til gunners.no Hade bra. Artig å se at mine innlegg før kampen bærer frukter, spesielt ettersom Wisbagud følger opp i samme stil underveis i kampen. At enkelte i ren frustrasjon presterer å hevde at Arsenal var best er for meg hinsides idioti og er en god forklaring på hvordan blindøyde gooners presterer å likestille Arsenal med Barca. Det er ikke samme nivå for en femmer. Gåtur i parken. At Arsenal får presse og skyte fra hold mot slutten av kampen er naturlig, da United har lagt seg tilbake og rir på ledelsen. Som Ron Atkinson så pent sa: Rooney kunne scoret 5 mål i dag. Denne kampen er nok et bevis på at Fletcher er en av verdens beste midtbanespillere, selv om han aldri blir anerkjent av kunnskapsløse bleier blant andre lags supportere. Hadde ikke noen problemer med å ta lurven av Fabregas, mens Carrick tok seg av babyen Denilson og oppskrytte (i Arsenal campen, blant oss "andre er han fortsatt mediocre) Song. Utrolig skuffende av vi er så uengasjerte på kontringer mot slutten. Burde scoret minst 6-7 i denne kampen. Arsenal? 2-3, om jeg er grei. Plankekjøring Tror at jeg ble særlig truffet av dine innlegg, jeg blir bare oppgitt å være anklagd for ditt og datt når jeg ønsker å diskutere ting utfra vårt STÅSTED. Fletcher var ok, ikke mye mer enn det. Han er nok like mye anerkjent av dere som Song blir det av oss. Denilson? Veit ikke om du har fulgt med, men tror ikke at noen av oss liker ham særlig før denne kampen. Cesc spilte bra, spilte ofte gjennom deres midtbane. Så han har ikke blitt voldatt som dere har påsått. 6-7? Dere hadde kun 3 skudd på målet, og det ble mål av. Skulle det være flere? Det var heller ikke noe plankekjøring, kun kontring og tabbe. Fordet er det fortsatt ikke en ufortjent seier, dere vant rett og slett. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Haha, skulle holde meg for god til å diskutere her inne i dag, men når det blir så latterlig at Fletcher's dag er "ok" og at han er på samme nivå som Song klarer jeg ikke å la være. Fletcher nøytraliserte Fabregas. Fabregas som regnes som formspiller nummer en av sentralemidtbanespillere for tiden. Han var pasningsikker, vant alle dueller. Fletcher har nå i de senere sesongene vist seg som en av Premier Leagues aller beste sentralemidtbanespillere, undervurdert til de grader. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ditt synspunkt Jeg kan vel lov å mene noe annet? Jeg klarer ikke å se det dere ser, men so what? Han er på deres lag, det skal dere sette pris på hvis han er betydelig for deres lag. Han er ikke på vårt lag, det er kanskje mitt tap. Jeg bryr meg ikke, for jeg er fornøyd med Diaby og Song. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå