Gå til innhold

PL: 31.01.10 v Manchester United, Emirates Stadium

Prinz Poldi

Anbefalte innlegg

Vi sløste sykt med sjanser på slutten, men man må huske at United hadde en del sløsing de også. I dag er Denilson grunnen til at vi taper midtbanekrigen, han blir rett og slett for pinglete for storkamper. Håper ikke han spiller mot Chelsea. Clichy er også helt elendig i førsteomgang, men blir ikke satt på de samme prøvene i andre, grunnet til et mer rolig United-lag. Almunia er bare tragisk dårlig. Hadde vært bedre om Nani scoret på den gratissjansen han fikk, for da måtte Wenger ha satt Almunia på benken. Det var jo det han gjorde med Jens, på en helt identisk tabbe. Shava er et lyspunkt i en ellers tragisk kamp, han driver til tider med kunst der ute. Cesc tok også mye ansvar i første, men ga etter hvert opp. Ellers er Vermaelen til tider et enmannsforsvar. Lurer på hvordan det hadde gått med Sol der ute i dag.

Almunia 1.5

Sagna 6

Gallas 5

Verminator 7

Clichy 2

Denilson 1

Cesc 6.5

Song 6

Nasri 5.5

Arshavin 7

Rosicky 6

Theo 6

Bendtner 5.5

Eboue 6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahaha, are you Wenger in disguise, GoreGalore?

"Offensive pasninger" er bare pasninger som går skrått fremover, dere slår jo pasninger frem og tilbake gang på gang, småspill vinner dere ikke kampene. "Avslutningene" deres er jo halvparten håpløse skudd utenfor 16-meteren. Det her er latterlig, dere spilte ræva med ungene deres og fikk juling.

Fabregas skulle jo komme og vise oss, woohoo? Herlig spill av Fabregas, du. Han ble voldtatt av Fletcher.

EDIT:

Når det gjelder klare sjanser, hadde vi jo flere også.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Manuel Almunia: 1

Bacary Sagna: 6

William Gallas: 6

Thomas Vermaelen: 7.5

Gaël Clichy: 3

Denilson: 2

Cesc Fàbregas: 7

Alex Song: 6

Samir Nasri: 4

Andrei Arshavin: 8

Tomas Rosicky: 6

Theo Walcott: 6

Nicklas Bendtner: 6

Emmanuel Eboue: 6

Edit:

Prøver bare å se litt positivt på det. Vi var tross alt ikke helt rævva.

Det her er latterlig, dere spilte ræva med ungene deres og fikk juling.

Syntes vi var best i andre omgang, og i første omgang var det heller ikke helt enveiskjøring. Arshavin hadde en del gode sjanser.

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar

"Offensive pasninger" er bare pasninger som går skrått fremover, dere slår jo pasninger frem og tilbake gang på gang, småspill vinner dere ikke kampene. "Avslutningene" deres er jo halvparten håpløse skudd utenfor 16-meteren. Det her er latterlig, dere spilte ræva med ungene deres og fikk juling.

Fabregas skulle jo komme og vise oss, woohoo? Herlig spill av Fabregas, du. Han ble voldtatt av Fletcher.

EDIT:

Vist du ikke har noe vetig å si kan du like gjerne lavær. Latterlig å høre på deg og du summerer vell egentlig opp den gjenomsnitlige united supporter.

Har så mye å si om kampen, men også så lite. Gidder ikke få ut fustrasjon ved å skrive her, men vil slenge opp en liten ranking.

Almunia: 2

Sagna: 5

Gallas: 3

Vermaelen: 6

Clichy: 3

Fabregas: 5

Song: 5

Denilson: 2

Rosicky: 4

Arshavin: 6

Nasri: 5

Bendtner: 4

Walcott: 4

Eboue: 5

Fortjent United seier.

Lenke til kommentar

EDIT:

Vist du ikke har noe vetig å si kan du like gjerne lavær. Latterlig å høre på deg og du summerer vell egentlig opp den gjenomsnitlige united supporter.

Fortjent United seier.

Ikke har noe vettig å si? Wisbatov sier da for pokker akkurat det som trengs å sies. Dere spilte dass, Fabregas ble utspilt, dere hadde ballen mye uten å få til en dritt med den, og det "fantastisk pene" Arsenal-spillet funker ikke mot sterkere motstand.

Lenke til kommentar

Ja, du har jo mye å si, Zlazor. Så engasjert Arsenal, Brann, Everton og Atletico-supporter du er.

GoreGalore kom med et latterlig innlegg som fortjente et like latterlig svar, så mye som dere hauset opp Fabregas og rakket ned midtbanen vår før kampen fortjener dere å få det slengt tilbake. Hvem er Cesc?

Frivolous posts require ridiculous answers.

Det er ingen tvil om at dere var det dårligste laget på banen, ta deg en bolle Arsenal-"supporter".

Lenke til kommentar
Utrolig frustrerende kamp. Vi spilte klart best

Tuller du? Du og Fox, du og Fox

Tilbakestående og bitter? Jeg mener at United vant fortjent, Arsenal har ingenting å si, vi...

Jeg vil ha meg frabedt å bli kalt tilbakestående. Det strider mot forumreglene, og er uhøflig. Dessuten så mister jo folk det lille respekt for deg de måtte ha.

Bitter? Hvorfor skulle jeg være bitter? Vi knuste dere på flyplassen, og er top of the league. Dessuten vant vi en fantastisk deilig seier i helga.

Poenget er bare at du jevnt over har tidenes Arsenal-briller. Det har tydeligvis også GoreGalore.

Lenke til kommentar
Utrolig frustrerende kamp. Vi spilte klart best

Tuller du? Du og Fox, du og Fox

I oppbyggingsspillet var vi bedre enn United, men som sagt klarte vi ikke å få ballen inn.

Dere var ikke bedre enn United på noe som helst i dag.

Det er din mening, jeg har min. Statistikken viser at vi var bedre på mange ting. Ikke en ufortjent seier til United, men hadde vi hatt van Persie på laget tror jeg resultatet hadde sett annerledes ut.

Lenke til kommentar

Haha, så jeg kan ikke ytre hva jeg vil i vår egen ARSENAL tråd? Det fra vårt perspektiv på en sak. Vi spilte veldig bra på slutten, men synd at det var for seint. United vant fortjent, kan ikke huske at jeg har sagt noe annet.

Ser jo ut som at du er bitter og ute etter oss, spes meg. Etter det vi kom med påstand i VÅR EGEN TRÅD at Arsenal er det beste laget, bedre enn Chelsea. Sånt tåler du såpass ikke, men ro deg ned. Ikke ta det seriøst, dessuten det er et sted for goonere. Hvis vi mener at ManUtd og Chelsea er bedre, hva faen gjør vi her da? Alle supportere sitter jo i sin tråd og mener at sitt lag er best. So what? Lev med det.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Du leser statistikken som du vil, GoreGalore. Du leser den uten å se på kampen som helhet. Hvis vi hadde hatt ditt og hvis vi hadde hatt datt så hadde vi vunnet, slutt å tull. Dere manglet Van Persie, vi manglet vårt faste stopperpar og høyreback.

Dere hadde ballen mest, men hva gjorde dere med den. Dere slo mange pasninger til siden og frem og tilbake, håpløse skudd hit og dit. Hva hjelper det dere å slå flest pasninger, det kalles ikke å være best i det oppbyggende spillet, det kalles å ikke klare å finne en vei igjennom et etablert forsvar.

Bitter, Fox?

bitterII -t bitre,; (om smak) skarp og snerpende; besk: medisinen smakte bittert / bitre mandler; svelge den bitre pille se pille I // uforsonlig; hatsk: de er bitre fiender; sterkt skuffet; utilfreds: all motgangen gjorde ham bitter på hans gamle dager; –det er bittert (ɔ: harmelig, forsmedelig) å måtte gi opp så nær målet; smertefull; pinefull: bitter sorg og skuffelse / lide de bitreste kvaler / livets bitre alvor

Etym.: mnty., ty.; eg. 'bitende'

Synonymer: besk, ram, sviende, sur, // bisk, dyster, forbitret, hard, harmfull, misantropisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...