fox Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Meg? Jeg har sagt at Diaby er nøkkel til seier over ManUtd, vi trenger tre gode spillere i midten. Ikke to, det går bare ikke. Omfg, jeg whiner mye idag. Endret 31. januar 2010 av Fox Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Ikke noe gult kort? Er det mulig? Endret 31. januar 2010 av Fox Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Eboue? Meningsløst bytte. Edit: Åja, lukter 4-4-2. Men er det egentlig noe vits? Håper forøvrig ikke at Sagna er skadet. Endret 31. januar 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Selv syns jeg Eboue er bedre offensivt Edit: uff så mye feil jeg skriver idag Endret 31. januar 2010 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Vi ligger under fordi vi ikke klarer å putte, vi hadde jo like mange målsjanser som dem. Arshavin som spiss? Haha, litt komiskt er det ikke? Deres forsvar er jo elendig, evans og brown som midtstopper! Likevel nei, det klarer vi ikke. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Noe positivt ut av kampen iafall... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvorfor spilte vi ikke slik fra begynnelsen!!! ?!? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Fordi vi er Arsenal? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Almunia i et nøtteskall. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 HVA I HELVETE?!?!??!?!?!?! ALMUNIA!! SPILL TIL CLICHY, DIN FITTETRYNE Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg tenker meg at Wenger ikke fikk med seg den situasjonen heller Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 LOL Almunia. Er det noe positivt som kan komme ut av denne kampen så må det være at Wenger endelig innser at han ikke holder mål. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det gjør han nok ikke. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det irriterer meg at Arsenal spilte ikke sånt før nu, ellers vil vi heller ha ledet 3-0 istedenfor å ligge under 1-3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Dere hadde faenmeg fortjent et mål til slik dere har spilt etter reduseringen. Gutta har gitt alt. Synd de har vært dårlige, hatt uflaks OG gitt faen størsteparten av kampen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Dere hadde faenmeg fortjent et mål til slik dere har spilt etter reduseringen. Gutta har gitt alt. Synd de har vært dårlige, hatt uflaks OG gitt faen størsteparten av kampen. Veldg godt oppsummert. Hadde fortjent minst ett mål nå, men neida. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hele fem minutter. Yes da vinner vi Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Dere hadde faenmeg fortjent et mål til slik dere har spilt etter reduseringen. Gutta har gitt alt. Synd de har vært dårlige, hatt uflaks OG gitt faen størsteparten av kampen. Veldg godt oppsummert. Hadde fortjent minst ett mål nå, men neida. Dog, kampen sett under ett er det ingen som helst tvil om at United fortjener å vinne. Selv om jeg fortsatt synes litt synd på Shava. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Utrolig frustrerende kamp. Vi spilte klart best, men vi er alt for dårlige til å avslutte. Bare se på statistikken: Vi har flest avslutninger, vi har mest ballinnehav og vi har flest offensive pasninger. Men vi klarer ikke å få ballen inn i mål! Hvorfor? Fordi vi bruker en ving som midtspiss. Arshavin var absolutt god i dag, men han var alt for dårlig i avslutningene. Hadde vi hatt en målscorer som van Persie på laget i dag, hadde vi vunnet. Det sier sitt at det måtte en midtstopper til for å score vårt første mål. En annen viktig faktor er at vi var alt for dårlige i forsvar. På det tredje målet holdt jeg på å grine, for å la Clichy stå igjen helt mutters alene i forsvar er intet annet enn tragisk. Og Almunia spilte som vanlig en helt rævva kamp. Få ham ut av klubben! Håper Wenger lærer fra denne kampen, og kjøper en spiss og en keeper før fristen er ute. Nå må vi ta oss sammen, og rævkjøre Chelsea neste helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå