TomWhittaker Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Yoooooooou, yoooooour Cesc is on fire! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Må nok sette kampen på opptak i dag fordi jeg skal i familieselskap Men men, lykke til da, gutta Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Familieselskap, hva er det for noe tull? Bare å si til familien din at det pågår viktigere ting idag! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Klarer såvidt å sitte stille. Faen dette er jævlig. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Word on the street (Jamie Redknapp) er at Vermaelen spiller. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Arsenal team: Almunia, Sagna, Gallas, Vermaelen, Clichy, Song, Denilson, Fabregas, Rosicky, Nasri, Arshavin. Subs: Fabianski, Silvestre, Eboue, Traore, Ramsey, Walcott, Bendtner United team: VDS, Rafael, Evans, Brown, Evra, Carrick, Scholes, Fletcher, Park, Nani, Rooney. Subs: Kuszczak, De Laet, Giggs, Owen, Berbatov, Valencia, Gibson. Wtf, trodde Vidic var klar, jeg? Endret 31. januar 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det laget skal vi slå lett. Tipper som sagt på 3 - 1. Et mål av Cesc og to av Shava. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Et vesentlig bedre lag enn det vi slo United med på Emirates sist sesong. Utfra dette blir det en walk in the park. Laget ifjor var forøvrig: Manuel Almunia Bacary Sagna William Gallas Mikael Silvestre Gael Clichy Abou Diaby Theo Walcott Cesc Fabregas Denilson Samir Nasri Nicklas Bendtner Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Gratulerer med seieren. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Huh? Vermaelen på banen og Vidic ikke? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Håper dette blir enveiskjøring, så vi kan gni det i trynet på The Game etter kampen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Huh? Vermaelen på banen og Vidic ikke? Det er så j***** typisk at det ikke burde gå ann. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Clichy får ha lykke til med Nani, ser for meg at Clichy må grine endel i pausen. Lykke til i det store og det hele, laget deres skremmer meg ikke nevneverdig på papiret. Cesc vil ha frimerke. Nasri og Arshavin er de eneste som ser småskumle ut. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Huh? Vermaelen på banen og Vidic ikke? Ja, dette er overraskende og vi er egentlig svært heldige (for en gangs skyld). Selv om det er litt comforting så er dette en storkamp, ikke glem det. Alt kan skje og lineups spiller egentlig ikke så stor rolle. Har en uggen følelse om at Nani kommer til å kjøre karusell med Clichy, samt at Fletcher kommer til å dominerer som han alltid gjør mot oss. Nervøs. :/ Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Gleder meg syyykt nå! Pizza, besøk og nyvaska leilighet! Nå mangler bare at Arsenal vinner stort! Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Håper dette blir enveiskjøring, så vi kan gni det i trynet på The Game etter kampen! Fin Jinx. Lykke til i kampen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Faen så nervøs jeg er. En seier her er akkurat det jeg trenger etter en lang natt med spysyka. GO ARSENAL ! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Come on you beautiful GUNNERS!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå